eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problem › Re: INTELIGO problem
  • Data: 2004-02-04 14:24:13
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Beata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5bdd.00000679.4020f458@newsgate.onet.pl...

    > A co do kasy - na formularzu mogłeś wskazać numer konta, na który mają być
    > przelane środki, które jeszcze są lub ewentualnie wpłyną na Twoje konto w
    tym
    > czasie. Sprawdź więc tam - może te środki zostały już przez Inteligo
    przelane i
    > nie ma co więcej stresować pani księgowej :)
    > Jeżeli pensji tam jednak nie ma, tzn. że została zwrócona do banku nadawcy
    > (czyli banku Twojego pracodawcy) z komentarzem, że konto odbiorcy jest
    > zamknięte (albo coś w tym stylu). I to może już sprawdzić Twój pracodawca.

    Do momentu upłynięcia terminu wypowiedzenia inteligo nie może odbić środków
    przychodzących na rachunek.
    Z kolei pozostałości są przelewane po upływie terminu wypowiedzenia. Nie w
    trakcie.
    W okresie wypowiedzenia dostęp do rachunków jest niekompletny, jednakże
    zawsze do dyspozycji jest konsultant.

    Najlepiej po prostu do nich zadzwonić i spytać kiedy nastąpi całkowite
    zamknięcie rachunku i co stało się z tą kwotą - czy zostałą odbita i
    dlaczego, a może wogóle nic nie dotarło, a księgowa zrobiła przelew
    koleżance zza biurka.

    Ale widać to jest nie do zrealizowania przez kolegę, który uważa, że nie zna
    nawet ID, ale do serwisu www zalogować się potrafi. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1