eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki!!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :) › Re: !!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :)
  • Date: Wed, 04 May 2005 09:37:03 +0200
    From: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: !!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci
    :)

    Witam!

    robert napisał(a):

    > A moze ktos wie czy awaria zostala juz usunieta? Dzwonilem 29.04
    > i konsultant zapewnial, ze wszystko jest OK.

    Awaria chyba tak - jej skutki niestety nie.

    Pierwsza lewa transakcja została przeze mnie wykonana 26.04.
    Zaksięgowana źle (jak już pisałem tu na pbb). Dzień poźniej kolejne dwie
    transakcje źle zaksięgowane (wszystkie trzy we Wrocławiu, ale w różnych
    bankomatach).
    30.04 kolejna transakcja (ale tym razem w Wolsztynie) i już prawidłowe
    księgowanie.
    Złożyłem im więc trzy reklamacje (a co mi tam ;) ), ale mimo obietnicy
    załatwienia tego priorytetowo do dzisiaj nic nie wystornowali.

    Pozdrawiam!