  • Data: 2003-04-09 16:13:01
    Temat: Re: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "g a v r o n" <i...@H...data.pl> napisał w wiadomości
    news:b71aji$vrk$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Dla mnie ważniejsze są parametry
    > po stronie stałych kosztów użytkowania niż po stronie niezawodności :)))

    Nie wiem jak wykorzystujesz konto, ale może rozważ to co ja knuję:
    - konto firmowe 'Plus Konta Biznes' w Volkswagen Bank Direct (koszt
    całkowity 3 PLN/miesiąc czyli 36PLN rocznie za token)
    - konto osobiste Telepeako24 (6 PLN/miesiąc)
    w VW darmowe przelewy i wyciąg z konta (nie wiem tylko jak te wyciągi
    wyglądają ?)
    w TP24 możesz płacić ZUS (3x0.60 PLN/miesiąc) + Maestro (dostęp do 1kPLN w
    bankomatach PeKaO i Euronet bez prowizji) + IKM (dostęp do większej gotówki
    w licznych oddziałach).
    Oczywiście wszystko ma ręce i nogi jeżeli jesteś osobą fizyczną prowadzącą
    działalność gospodarczą.
    Pamiętaj że z firmowego Telepekao24 nie da się nijak wypłacić gotówki !
    VW według mojej wiedzy w całej działalności zaliczył 1 padzie systemu,
    nacodzień działa niezawodnie, używa tokenów RSA (poszukaj wątków o
    'rozsynchronizowanych' chińskich tokenach Telepeakao24), ma miłe
    oprocentowanie i oprócz niedopracowanych miejscami stron (np. obsługa IBAN)
    wydaje się OK. Może też do czasu :-)

    TomekD