  • 21. Data: 2003-10-31 14:57:17
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > że
    >
    > No bo rzondzi to mBank.
    >
    > :-)

    Eeee tam - tak naprawdę to "rzondzi" Pekao - ale ja tam nigdy konta nie
    miałam, więc się nie wypowiadam ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2003-10-31 16:03:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > że
    >
    > No bo rzondzi to mBank.

    No wlasnie, ale teraz to juz nawet Żondzi przez duze Ż, a nie tylko
    rzondzi. ;-)))))

    Bartol

  • 23. Data: 2003-11-02 11:42:00
    Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>

    Użytkownik Maz napisał:

    > Czy sa na grupie klienci Inteligo?

    Nieeeeeee, gdzie tam. ;-)

    BP, NMSP :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 24. Data: 2003-11-02 19:40:00
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    już
    > mi się odechciało. W INTELIGO jestem ponad 2 lata od poczatku istnienia
    banku
    > i nigdy nie spotkały mnie żadne kłopoty. Wszystko jest jasne, przejrzyste,
    > miłe w użytkowaniu, nigdy nic sie nie zawieruszyło, czy zagineło. Jednym
    > słowem niemiecka solidna jakosc, przemyślana i nieźle wprowadzona w
    praktykę.
    > jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie
    (tutaj
    > nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
    Az milo ze sie Ktos czlowiekiem interesuje ;-)
    Bardzo mi milo i dziekuje za wszytkie informacje-podniosel mnie na duchu :)

    Pozdrawiam
    KasiaA