  • 11. Data: 2003-07-16 14:18:21
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Paweł - sklep.pko.pl wrote:

    > już nie przesadzaj :-)
    >
    > kara finansowa jest wystarczajaca za takie przewinienie

    No nie wiem...
    W sumie to jest świadome i celowe działanie kuriera, a na pewno znajdą
    się ludzie którzy winą obarczą Inteligo i pomyślą, że bank dziaduje. Co
    innego gdyby człowiek się pomylił albo miał problem obiektywny. Ale w
    tym przypadku najwidoczniej narusza umowę i interesy pracodawcy.
    Kurier który dostarczał mi teczkę był wprawdzie opryskliwy, ale sam
    zadzwonił, przyjechał punktualnie i sprawdził dokładnie moje dane z
    dowodu.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-07-16 14:39:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tak na marginesie to ciekawe czy Inteligo wie o takich procederach
    > (myśle że nie jest to odosobniony przypadek) bo de facto to chyba ich
    > wizerunek cierpi na tym?

    Pewnie wie chociażby z racji tego, że piszesz o tym na grupie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-07-17 07:31:19
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Albo soft jest lepszy i przesyła GPRS-em 20 bajtów a nie 100 kb za każdym
    > razem.

    To nie soft, tylko warunki taryfowe operatora. Można liczyć dane z
    dokładnością do 1 bajta, tak jak taryfikować co do sekundy.

    MaciejK