  • 11. Data: 2005-04-18 13:49:13
    Temat: Re: ING zwariowało... :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-18 15:30:

    > Tyle, że to akurat ich problem, czy go zamkną, czy nie. Ja z nimi umowy
    > na ten rachunek nie podpisywałem...
    Jesteś pewien ?
    KJ

  • 12. Data: 2005-04-18 14:18:44
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > po 2 latach? ;-D

    Pewnie nie chciało Ci się pujść do oddziału i zamknąć ten rachunek. ja
    zamknołem następnego dnia po upływie ważności karty i za 2dni dostał wyciąg
    pocztą.

  • 13. Data: 2005-04-18 14:22:14
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Hmmm... Miałem tych kart kilka, same sobie wygasły... I tylko do tej
    > jednej dostałem historię... po 3 latach :-)
    >
    > Chyba, że teraz zlikwidował się (lub ktoś z banku go zlikwidował)
    > rachunek karty i stąd ta historia...

    ja jak kupowałem kartę to pytałem, czy następną będę mógł przypiąć do tego
    samego rachunku i powiedzieli, że nie i żeby po upływie ważności karty
    zjawić się w oddziale i złożyć dyspozycję zamknięcia rachunku karty, więc
    tak zrobiłem

  • 14. Data: 2005-04-18 14:24:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Rachunek karty przedplaconej jest TYLKO do tej karty.
    > Karta ma okreslona date waznosci i nie ma mozliwosci przedluzenia terminu.
    > PO CO oni trzymaja ten rachunek niezamkniety dluzej niz np.3 mce po
    uplywie
    > daty waznosci karty?
    > Mialem 3 karty rok po roku, ostatnia skonczyla sie w 2004.07 - te rachunki
    > nadal sa niezamkniete?

    Mi powiedzieli, że bez dyspozycji zamknięcia nie mogą zamknąć rachunky
    wygasłej karty przedpłaconej.

  • 15. Data: 2005-04-18 14:28:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Jesteś pewien ?

    Hmmm... Biorąc pod uwagę najnowszą kartę, to tak. Jest tylko umowa o
    kartę przedpłaconą i informacja o numerze rachunku służącym do zasilania...

    A jeśli chodzi o karty starsze... hmmm... masz rację, kiedyś się kobita
    uparła na umowę o prowadzenie rachunku, ale do umowy dopisano że jest to
    rachunek do karty przedpłaconej, a nie co innego... A jak było za
    pierwszym razem to już sam nie pamiętam, ale umowy raczej nie było. :-)

  • 16. Data: 2005-04-18 14:29:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Mi powiedzieli, że bez dyspozycji zamknięcia nie mogą zamknąć rachunky
    > wygasłej karty przedpłaconej.

    No to wygląda, że mi właśnie zamknęli.

    Kiedy ING wprowadziło do sprzedaży karty pre-paid?

  • 17. Data: 2005-04-18 16:42:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczającym powodem jest to "TYLKO". Wszak przedawnienie roszczeń
    > ustawowo mija po dwóch latach, więc przed tym terminem wszelkie opóźnione
    > rozliczenia mogą obciążyć TYLKO ten rachunek.

    I to by bylo wyjasnienie - wlasnie wyciagnalem ze skrzynki historie rachunku
    karty, ktora wygasla 2003.03.31 ;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2005-04-18 16:58:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Ja tak samo po zamknięciu taryfy "0" dostałem wyciag na którym (poza
    > końcowym przelewem i pomyłkowymi księgowaniami) operacje też były z
    > 2002 roku.

    a ja nie dostalem wyciagu z zamykanej taryfy zero ale dostalem wyciag
    z zasilenia przedplaconego podroznika i w tym samym dniu drugi z
    przelewy jaki wplynal na niego nastepnego dnia.
    Co wiecej wyciagi przyszly na adres zameldowania mimo ze zawsze
    uzywalem korespondencyjnego i kupujac Podroznika tez podalem
    korespondencyjny.

    W sumie kasujac darmowa taryfe 0, z ktorej placilem kartą i zmuszajac
    mnie do wykupienia karty Podroznik, z ktorej przysla mi 10-15 wyciagow
    na miesiac zrobili SWIETNY INTERES :-) chyba faktycznie ktos tam
    zwariowal
    *** blad ***

  • 19. Data: 2005-04-18 17:44:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 16:24:22 +0200,
    osoba podpisana: Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > Mi powiedzieli, że bez dyspozycji zamknięcia nie mogą zamknąć rachunky
    > wygasłej karty przedpłaconej.

    Kulawe to tłumaczenie dość. Troche tak jakby powiedzieli, że rachunku
    lokaty nie mogą zamknąć bez odrębnej dyspozycji.
    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 20. Data: 2005-04-19 08:07:05
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

> [...]
    > zamknołem następnego dnia po upływie ważności karty i za 2dni dostał wyciąg

    Ja złożyłem dyspozycję zamknięcia konta starej karty jakieś 2 miesiące
    temu (albo i więcej) i dalej jest ono widoczne w systemi tranzakcyjnym.
    Oczywiście żadnej historii też nie dostałem pocztą (w międzyczasie 2x
    zmieniałem adres, ale nie dotarło nigdzie).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica