  • 1. Data: 2005-06-27 10:49:44
    Temat: [ING] sesje elixir
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy nie macie wrażenia, że ING czasami opóźnia księgowanie
    przychodzącego eliksiru ?
    Wysyłane rano z m*banków, łapią się ( wsszystko na to wskazuje ) na I
    sesję. A w ING księgowane są ok 14-15 ?
    KJ

  • 2. Data: 2005-06-27 11:06:00
    Temat: Re: [ING] sesje elixir
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Czy nie macie wrażenia, że ING czasami opóźnia księgowanie
    > przychodzącego eliksiru ?
    > Wysyłane rano z m*banków, łapią się ( wsszystko na to wskazuje ) na I
    > sesję. A w ING księgowane są ok 14-15 ?

    Duzo na tym tracisz?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-06-27 11:24:29
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Slawek Kos posłał(a) w świat wiadomość

    Jedyne znane mi banki (oczywiście nie znam działania wszystkich), które
    księgują środki przychodzące w pierwsze sesji Eliksiru jeszcze przed
    południem tego samego dnia, by można je było wykorzystać jeszcze w drugiej
    i trzeciej sesji, to Volkswagen Bank Direct i Raiffeisen Bank.

    > Duzo na tym tracisz?
    Nawet kilka dni, w przypadku długiego weekendu.
    A normalnie to albo cały weekend albo jeden dzień.

    A ja nie lubię, kiedy moje pieniądze znikają na pół dnia. ;-)

    Bank Śląski kończy pracę o 11:30 rano.

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32000
    Polecenia przelewu na rachunki w innych bankach

    Przyjęte do realizacji przez Bank:
    - do godz. 11:30
    - realizowane są w tym samym dniu. Bank wysyła polecenia przelewu na I i II
    sesje Elixir
    - od godz. 11:31 do godz.19:00
    - są przekazywane do rozliczeń międzybankowych w następnym dniu roboczym,
    natomiast w dniu złożenia polecenia przelewu Bank zabezpiecza środki na
    jego pokrycie.

    BTW
    http://www.komputerwfirmie.pl/itbiznes/1,59368,26802
    41.html
    "Apetyt rośnie w miarę jedzenia - głosi przysłowie. Otóż klienci działający
    w trybie tradycyjnym po złożeniu w okienku papierowego przelewu właściwie
    już się nim specjalnie nie interesują, zakładając, że bank "kiedyś tam" go
    zrealizuje - następnego dnia, czy po 2-3 dniach. Tymczasem użytkownicy kont
    on-line potrafią doskonale pamiętać, które sesje Elixiru wykorzystywane są
    przez ich bank, a także interweniować telefonicznie i przez e-maile, jeśli
    bankowy serwis on-line jest niedostępny choćby przez 10 minut".

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 4. Data: 2005-06-27 21:24:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]
    > południem tego samego dnia, by można je było wykorzystać jeszcze w drugiej
    > i trzeciej sesji, to Volkswagen Bank Direct i Raiffeisen Bank.

    Dołącz do listy jeszcze BGŻ, aczkolwiek sensowność tego rozwiązania jest
    taka sobie: przelewy z I sesji są księgowane od 11-tej, ale od 12-tej
    obowiązuje "taryfa podwyższona" - dodatkowe 5zł za zrealizowanie
    "przelewu pilnego".

    --
    Marek

  • 5. Data: 2005-06-27 21:34:03
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to MarekM posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > taka sobie: przelewy z I sesji są księgowane od 11-tej, ale od 12-tej
    > obowiązuje "taryfa podwyższona" - dodatkowe 5zł za zrealizowanie

    A, to za taki bank, to ja dziękuję. Nie skorzystam.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-06-30 10:59:11
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

> [...]
    > eliksiru ?
    > Wysyłane rano z m*banków, łapią się ( wsszystko na to wskazuje ) na I

    Mam wrażenie, że tak jest w wielu bankach

  • 7. Data: 2005-06-30 12:36:03
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to :-(... posłał(a) w świat wiadomość

    > Mam wrażenie, że tak jest w wielu bankach

    W kiepskich bankach, owszem, w dobrych są księgowane przed drugą albo w
    najgorszym wypadku przed trzecią sesją wychodząca.

    Nie dotyczy ING Bank Śląski, który o 11:30 kończy pracę na dany dzień.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 8. Data: 2005-06-30 17:40:02
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:k3vkh60rns1m$.dlg@vahanara.pl...
    > W kiepskich bankach, owszem, w dobrych są księgowane przed drugą albo w
    > najgorszym wypadku przed trzecią sesją wychodząca.
    >
    > Nie dotyczy ING Bank Śląski, który o 11:30 kończy pracę na dany dzień.

    E..tam. To nie jest właściwość banku tylko konta.
    ING Bank ma konta tanie i dobre. Razem to nie zachodzi.
    Na moim koncie w ING pieniądze przychodzące są księgowane rano około 8-mej,
    potem około 12 tej, potem około 15 tej, potem około 19 tej.
    Te rano są z poprzedniego dnia.

  • 9. Data: 2005-06-30 17:57:36
    Temat: Inteligo - BPH sesje elixir
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    Podłączę się z pytaniem o przelewy z Inteligo do BPH.
    Złożyłem wczoraj wieczorem zlecenie przelewu z Inteligo do BPH Rano 7:20
    dzwonili z inteligo aby potwierdzić bo to była kwota większa niż zwykle z
    czego domniemuję że wyszło pierwszą sesją. Zależało mi żeby dziś kasa doszła
    no ale odbiorca twierdził o 16:15 że nie doszła ciekawi mnie czy to możliwe że
    jednak nie doszłą czy odbiorca kombinuje - nie twierdzę że kłamie ale jest
    prawdopodobne że sprawdzałą albo powiedziałą że sprawdzi osoba nie zajmująca
    się finansami w tej firmie.

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 10. Data: 2005-06-30 21:36:53
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > E..tam. To nie jest właściwość banku tylko konta.
    > ING Bank ma konta tanie i dobre. Razem to nie zachodzi.

    To właściwość banku.

    Poczytaj

    Godziny realizacji poleceń przelewu i innych dyspozycji przez system
    transakcyjny ING BankOnLine