  • Data: 2007-10-29 11:27:41
    Temat: Re: ING - konto z lwem standard/komfort.
    Od: "Adam Smyczyński" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Roznica miedzy kontem standard a Komfort jest taka ze w Komfort masz za
    free wyplaty ze wszystkich bankomatow w PL. a w stanadard tylko z ING i
    zdaje sie
    Euronetu. Ja mam komfort bo czesto podrozuje i wyciagam z ronych bankomatow
    ale sam musisz zdecydowac i przeliczyc czy sie oplaci bo koszt konta
    komfort to 15 zl (7,50 przez pierwsze 3 miesiace)

    Jezeli chodzi o limit to z tego co wiem (chciaz zakladalem tam konto w
    czerwcu wiec moglos ie zmienic) to przy starcie to mozna wnioskowac jak
    przedstawisz historie z 6 ostatnich meisiecy w innym banku (a tak pozatym
    to po 6 misiacach posiadania konta mozesz dostac limit bez zaswiadczen)

    co do zalozenia konta via internet to nei zakladalem przez internet wiec
    nie wiem ale chyba szybciej bedzie jak pojdziesz do banku :-)

    pozdrawiam

    As