  • 1. Data: 2004-07-27 08:02:30
    Temat: ING czy ktos...
    Od: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>

    czesc;

    moglby mi polecic konto z lwem jako dobre konto do rozliczen i debetu? Oczywiscie
    uzywalbym ingonline...

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-07-27 08:03:28
    Temat: Re: ING czy ktos...
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <m...@p...ONET.PL> napisał w wiadomości
    > moglby mi polecic konto z lwem jako dobre konto do rozliczen i debetu?
    Oczywiscie
    > uzywalbym ingonline...

    A w czym problem ?
    Mam i używam

  • 3. Data: 2004-07-27 08:11:38
    Od: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>

    > A w czym problem ?
    > Mam i u?ywam

    Chodzi mi glownie o stosunek jakosci do ceny

    Pozdro

  • 4. Data: 2004-07-27 09:29:15
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    Sami proszą abyś założył konto i sprawdził ING przez 3 miesiące gratis ;-)
    Ja używam Studenta i jestem, b.zadowolony

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-27 10:22:05
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <m...@p...ONET.PL> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi glownie o stosunek jakosci do ceny

    Ja mam takie za abonament 30zł/m-c. I uważam, że relacja cena/walory jest
    dobra
    Zresztą kiedyś miałem różne. dziś zostały PKO BP, ING, mbank

  • 6. Data: 2004-07-27 13:58:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > czesc;
    >
    > moglby mi polecic konto z lwem jako dobre konto do rozliczen i debetu?

    Nic nadzwyczajnego, konto drogie w utrzymaniu, w wersji standardowej 1zl za
    przelew (a w koncu jest to samoobsluga!!!)+ za prowadzenie. Wysylka
    przelewow dla wersji standard (tylko jedna sesja elixiru). Lepszy Lukas
    e-konto pro, po spelnieniu kilku warunkow moze byc darmo. Jezeli ktos nie ma
    specjalnych potrzeb to moga byc banki internetowe.

  • 7. Data: 2004-07-27 14:16:46
    Od: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>

    > Wysylka przelewow dla wersji standard (tylko jedna sesja elixiru).

    co takiego? Dlaczego jedna sesja?

    pozdro

  • 8. Data: 2004-07-27 17:56:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    mierzwoj wrote:

    > Chodzi mi glownie o stosunek jakosci do ceny

    Miałem konto z Lwem, teraz Multikonto i uważam że w Multi stosunek ceny do
    jakości jest lepszy.
    Denerwowało mnie takie skąpstwo jak np. niewysyłanie wyciągów użytkownikom z
    aktywnym ING Online.
    Ze względów cenowych - do przyjęcia chyba tylko dla studentów.
    A co do pytania dlaczego ING wysyła tylko na jedną sesję Eliksiru - pewnie
    na tym też zaoszczędzili parę złotych.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-07-27 19:11:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > co takiego? Dlaczego jedna sesja?

    Nie posiadam obecnie w tym banku rach. biezacego, ale wtedy kiedy go jeszcze
    posiadalem (poczatek 2002) tylko dla wyzszych oplat za prowadzenie
    konta(bodajze "komfort" i wzwyz) wysylki byly dwoma sesjami elixiru. Moze
    cos w tym temacie sie zmienilo, ale to musza sie wypowiedziec ci co uzywaja
    INGonline na biezaco. Dlatego, jezeli nie masz jakiegos specjalnego celu,
    dla ktorego chcesz miec konto w tym banku, to otwieranie rach. biezacego NIE
    MA SENSU. Mozesz natomiast pomyslec o rach. OKO w roznych walutach, te rach.
    prowadzone bezplatnie i godne polecenia.

  • 10. Data: 2004-07-27 19:29:55
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Denerwowało mnie takie skąpstwo jak np. niewysyłanie wyciągów użytkownikom
    > aktywnym ING Online.

    Jak nie wysyla? Wysyla i to za darmo - wyjatkiem jest Taryfa 0

    --
    JaKi