  • 21. Data: 2009-08-03 09:37:30
    Temat: Re: ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    u <...@w...yz> napisał(a):
    > Zobacz 1 sierpnia pozycję: Odsetki od zadłużenia

    Nic sie nie pojawilo, zadnych odsetek.
    Ok, czekam na odpowiedz z ING, a w najgorszym wypadku oddam im te 190zl za 15
    lat.

  • 22. Data: 2009-08-03 16:31:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.08.09 11:37, Marcin pisze:

    > Nic sie nie pojawilo, zadnych odsetek.
    > Ok, czekam na odpowiedz z ING, a w najgorszym wypadku oddam im te 190zl za 15
    > lat.

    SięTobiewydaje. Ze 3 wezwania do zapłaty, jeden wyjazd windykacyjny i
    zrobi się zaległość > 300PLN. Wpiszą Cię do BIK-u i masz z głowy
    jakiekolwiek kredyty do czasu uregulowania zadłużenia....

    --
    Pete

  • 23. Data: 2009-08-04 12:22:18
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Pete <n...@n...com> napisał(a):
    > SięTobiewydaje. Ze 3 wezwania do zapłaty, jeden wyjazd windykacyjny i
    > zrobi się zaległość > 300PLN. Wpiszą Cię do BIK-u i masz z głowy
    > jakiekolwiek kredyty do czasu uregulowania zadłużenia....

    Ale skoro nie ma w TOiP zadnej wzmianki o zadluzeniu i oprocentowaniu ujemnego
    salda, to chyba nie maja jak?
    Zreszta, czekam na odpowiedz na moja reklamacje.

  • 24. Data: 2009-08-04 14:56:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.08.09 14:22, Marcin pisze:

    > Ale skoro nie ma w TOiP zadnej wzmianki o zadluzeniu i oprocentowaniu ujemnego
    > salda, to chyba nie maja jak?

    Jestes pewien ze nie maja?
    Jesli nawet oprocentowanie niedozwolonego debetu jest na 0%, to i tak
    oplaty windykacyjne moga sobie zapewne pobierac praktycznie dowolnie.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2009-08-21 08:28:48
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    ING uznało moją reklamację, zwróciło 190zł, przeprosiło...

    nie będę już więcej eksperymentował, ale zastanawiam się, czy zrobili taki
    miły gest, czy rzeczywiście dopatrzyli się niejasności w TOiP?