  • 31. Data: 2011-01-15 22:48:09
    Temat: Re: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    crc_error <n...@s...please> dared to write:
    > Powinno to byc przepchane przez sad i po kilka tysi PLN dla kazdego
    > ucznia za tzw. 'straty moralne' czy jak to tam nazywaja. Skonczy sie
    > pewnie na przeprosinach rzecznika i dalej bedzie jakby nigdy nic...

    /.../

    A umiałbyś te "straty moralne" udowodnić?

    k.

    P.S. Odpisujemy pod tekstem.

  • 32. Data: 2011-01-16 13:11:46
    Od: z <z...@g...pl>

    wiatrak pisze:

    > Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na
    > wyniki, że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie
    > także skurwielem.

    W millenium żeby nie płacić 7 zł za konto należy je zamienić na konto
    internetowe o dokładnie takiej samej funkcjonalności. W każdym razie dla
    mnie nic się nie zmieni. Niestety nie można przepisać numeru konta.
    trzeba założyć nowe i zlikwidować stare. Tak działa system w którym
    ćwierć inteligenci uzyskują wyniki w sprzedaży. Tego głąby już nie
    dostrzegają że to nie jest wzrost tylko stagnacja.
    Inteligentni ludzie z wykształceniem na stanowiskach a nie dostrzegają
    tak prostych rzeczy.

  • 33. Data: 2011-01-16 14:23:52
    Temat: Re: ING
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > a ladna chociaz byla? :)

    A Ty widział kiedyś ładną dziewuchę w okienku PP? :P

    --
    Sinus

  • 34. Data: 2011-01-16 17:23:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-01-16 15:23, Sinus pisze:

    > A Ty widział kiedyś ładną dziewuchę w okienku PP? :P

    ja widziałem i to nawet 2 w moim punkcie PP

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 35. Data: 2011-01-16 20:12:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sty, 22:44, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki,
    > że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także
    > skurwielem.

    Niestety, niemal każda branża w tej chwili stała się wieźniem
    przeróżnego rodzaju statystyk. Także policja, sądy itp. Z wiadomym
    skutkiem.

  • 36. Data: 2011-01-16 20:23:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Sty, 02:26, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:

    > Niestety w naszym społeczeństwie pokutuje jakieś staroświeckie  przekonanie,
    > że banki są instytucjami zaufania publicznego, a tymczasem, to sa spółki
    > prawa handlowego, których zakresem usługi jest pieniądz...

    Równiez takie instytucje jak adwokat, komornik, radca prawny czy
    notariusz, czyli przedsiębiorcy pełną gębą, to zawody tzw. zaufania
    publicznego. Mimo, że jestem prawnikiem, na podstawie własnych,
    skromnych doświadczeń uważam to za nadużycie. Tam gdzie pieniądz i
    interes, raczej nie ma miejsca na "zaufanie".

  • 37. Data: 2011-01-16 21:49:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 14:11, z pisze:

> [...]
    > dostrzegają że to nie jest wzrost tylko stagnacja.
    > Inteligentni ludzie z wykształceniem na stanowiskach a nie dostrzegają

    W ING zamieniałam na internetowe. Konto zostało to samo, nic nienaruszone.

    --
    animka

  • 38. Data: 2011-01-18 09:38:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    > dygresja: zalozenie ze prawie wszyscy ludzie to k*wy jest do
    > obronienia - to tylko kwestia ceny, ale jak juz to lepiej byc
    > prosytytutka luksusowa sprzedajaca sie i swoja uczciwosc za ladna
    > kase, niz cichodajka dworcowa oddajaca sie za pare groszy...

    Jaki to ma związek z oszukiwaniem ?

  • 39. Data: 2011-01-18 09:42:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru>

    > mBank płaci klientom 50PLN za skuteczne polecenie ich kiepskiego konta,
    > więc możliwe że zawodowy naciągacz ma podobne stawki.

    Z tą kiepskością to zależy od potrzeb. Niektórzy wybierają niby gorsze bo
    blisko mają, czyli lepiej a nie gorzej mają. Kwestia priorytetów. Wiele
    znacznie większych wydatków ponosimy bo akurat "mamy parcie"...

  • 40. Data: 2011-01-18 09:44:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sinus " <s...@g...pl>

    > A Ty widział kiedyś ładną dziewuchę w okienku PP? :P

    Zosieńka ?