  • 1. Data: 2011-01-14 20:51:11
    Temat: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))

    http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-
    uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-01-14 21:13:28
    Temat: Odp: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-
    uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

    Jak zwykle mnóstwo ludzi obrazi się na ING.
    Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii
    pracowników - zwykłych skurwieli - sprawdzić czy katolicy albo inne zło.
    Jaja odrąbac , łechtaczki wyciąć , fotografie powiesić w internecie.

  • 3. Data: 2011-01-14 21:15:57
    Temat: Re: ING
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-
    uczniom-konta-bez-ich-
    > wiedzy,wiadomosc.html

    Pomimo pojawiających się coraz bardzie pokrętnych ofert i produktów
    bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, że pracownik banku mógł wpaść
    na taki pomysł.
    Natomiast dla młodzieży, oprócz wątpliwego jakości lekcji informatyki, jest
    jeden plus nie do przecenienia. Genialnie poprowadzona lekcja praktyczna
    przeprowadzająca dowód dla tezy: Nigdy nie podpisuj czegoś bez przeczytania i
    czego nie rozumiesz. Tym razem, na szczęście za darmo i bez konsekwencji.
    Przy okazji gratulacje dla ING za wykupienie "darmowej" reklamy w najlepszym
    czasie oglądalności :^)

  • 4. Data: 2011-01-14 21:37:10
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 14 Sty, 22:15, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Pomimo pojawiaj cych si coraz bardzie pokr tnych ofert i produkt w
    > bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, e pracownik banku m g wpa
    > na taki pomys .
    > Natomiast dla m odzie y, opr cz w tpliwego jako ci lekcji informatyki, jest
    > jeden plus nie do przecenienia. Genialnie poprowadzona lekcja praktyczna
    > przeprowadzaj ca dow d dla tezy: Nigdy nie podpisuj czego bez przeczytania i
    > czego nie rozumiesz. Tym razem, na szcz cie za darmo i bez konsekwencji.
    > Przy okazji gratulacje dla ING za wykupienie "darmowej" reklamy w najlepszym

    Dzieci mogły dowiedzieć się jak postępują banki wobec klientów, lekcja
    dość tania ale powinna na długo zapaść w pamięci.

  • 5. Data: 2011-01-14 21:43:35
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> napisał(a):
    > Pomimo pojawiających się coraz bardzie pokrętnych ofert i produktów
    > bankowych, to w tym przypadku jestem w szoku, że pracownik banku mógł wpaść
    > na taki pomysł.

    To prawda. Tym bardziej że te umowy były w świetle prawa nieważne, konto dla
    osoby małoletniej może założyć tylko rodzic lub opiekun prawny. Te idiotki z
    ING myślały że kilkaset takich umów przejdzie płazem, żadna kontrola tego nie
    wykryje, nikt nie zgłosi skargi? Dziwne.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2011-01-14 21:44:42
    Temat: Re: ING "zachęcił" młodzież...
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości
    > Winna jest jednak wyłacznie po stronie kilku chciwych, żądnych premii
    > pracowników - zwykłych skurwieli -

    Wina jest po stronie decydentów w banku. Tak skurwiele naciskaja na wyniki,
    że pracownik ma dwa wyjścia. Albo stracić robotę, albo stac sie także
    skurwielem.

    wiatrak

  • 7. Data: 2011-01-14 22:04:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-14 21:51, wiatrak pisze:
    > ING "zachęcił" młodzież do skorzystania w przyszłości ze swoich usług.:))
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1689506,0,1,bank-zalozyl-200-
    uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

    Raczej wszyscy to znają. Wałkowane w tv (nawet dzisiaj) i internecie
    było nie raz.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-14 22:06:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-14 22:15, Tomasz Opalski pisze:

> [...]
    > czego nie rozumiesz. Tym razem, na szczęście za darmo i bez konsekwencji.

    Ależ oni tego nie podpisali i karty im wyrobiono. Ta pani dyrektor
    wyleci chyba z roboty.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-14 22:14:21
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Sinus napisał(a):

> [...]
    > ING myślały że kilkaset takich umów przejdzie płazem, żadna kontrola tego nie
    > wykryje, nikt nie zgłosi skargi? Dziwne.

    ale to były maturzysty. pełnoletnie :)

  • 10. Data: 2011-01-14 22:39:36
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 23:04, animka pisze:

    uczniom-konta-bez-ich-wiedzy,wiadomosc.html

    > Raczej wszyscy to znają. Wałkowane w tv (nawet dzisiaj) i internecie
    > było nie raz.

    Tak czy inaczej pracownik pewnie za nowe konta premię wziął, a nauczka
    dla absolwentów jest jest jedna "uczcie się dzieci, żebyście w banku nie
    musiały pracować"
    Pozdrawiam Dan.