    From: Mindek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IKE - rachunek maklerski
    Date: Mon, 25 Oct 2010 01:31:16 -0700 (PDT)

    dwa miesiące temu przerabiałem transfer rach IKE z di bre do DM BOŚ.
    a to dlatego. Podstawowy rach maklerski mam w DM Bosiu więc w końcu
    kiedy uruchomili rach IKE to do nich przeszedłem z całością.

    Papiery na nowym rachunku znalazły się jeszcze tego samego dnia, na
    gotówkę trzeba było poczekać 2 tygodnie bo nowy musi dostać pełny
    wykaz wpłat w tym roku aby pilnować limitu. Rach IKE przyjemnie
    sprzężony z maklerskim i do tego prowizje obowiązują jak na
    maklerskim !!

    Ale jak przejść z IKE funduszowego na maklerski to nie mam pojęcia,
    jeżeli nikt na forum tego nie wyjaśni to trzeba się zwrócić do
    obsługującego nowy rach IKE.