  • 21. Data: 2009-01-27 12:59:26
    Temat: Re: I po zjazdach
    Od: a...@v...pl

    > Wg mnie niczego nie brakuje. Od 19.01 rysujemy ORGR (dzisiaj np. drugie
    > ramię). Prawdopodobnie w czwartek się z niego wybijemy i lecimy na 1787
    > do 06.02 max.

    A to z tego maleństwa chcesz zrobić ORGR. To popatrz na 1998r. i zerknij na
    wykres w20 cały.

  • 22. Data: 2009-01-27 15:23:54
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    Chyba sie troche pospieszyles z ocena.

    Arch

  • 23. Data: 2009-01-27 18:08:35
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Archangell wrote:

    > Chyba sie troche pospieszyles z ocena.

    Też miałem to napisać... :)
    Ale chyba jeszcze nie wszystko stracone, chociaż zawał blisko.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 24. Data: 2009-01-27 18:36:30
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Też miałem to napisać... :)
    > Ale chyba jeszcze nie wszystko stracone, chociaż zawał blisko.

    Moim zdaniem Dieter się nie rąbnął dzisiaj i będziemy jutro czytać jak to
    piątkowe lepsze dane o sprzedaży domów w USA ciągną giełdy w górę -
    zobaczycie.

    Poza tym sprzedaż detaliczna trzyma mnie póki co przed popadaniem w skrajny
    pesymizm - jak zobacze następne dane za styczeń to będę weryfikował
    prognozy, ale generalnie sądzę że idzie up na przebicie 2k spokojnie.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 25. Data: 2009-01-27 19:20:17
    Temat: Re: a co z usd/pln ?
    Od: " Marian" <m...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > D.

    Dieter, podtrzymujesz prognozę dla usd/pln w górę do kwietnia ?

  • 26. Data: 2009-01-27 19:44:46
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > D.

    Ano chyba już czas.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Noble-Funds-TFI-ryne
    k-akcji-nie-jest-obecnie-atrakcyjny-1898717.html

    "Według oceny Noble Funds TFI akcje nie są na chwilę obecną atrakcyjną
    inwestycją.
    (...) na chwilę obecną brak jest jakichkolwiek oznak poprawy i odradzamy
    większe zaangażowanie na rynku akcji"

  • 27. Data: 2009-01-27 20:08:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dziwnie to zabrzmi, bo usdpln i wig20 powinny jechac w przeciwnych
    kierunkach ale tak jak kiedys komus udowodnilem tutaj na forum, ze nie jest
    to regula.

    D.

  • 28. Data: 2009-01-27 20:30:21
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    do kwietnia 2009 czy 2010 - chyba do 2010 jak dobrze pamiętam????

  • 29. Data: 2009-01-27 20:30:22
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-01-2009 o 19:36:30 napisał(a):

    > Moim zdaniem Dieter sie nie r?bn?? dzisiaj i bedziemy jutro czytaae jak to
    > pi?tkowe lepsze dane o sprzeda?y domów w USA ci?gn? gie?dy w góre -
    > zobaczycie.

    poczytajmy dzisiaj
    http://www.businessweek.com/the_thread/hotproperty/a
    rchives/2009/01/buyers_are_star.html?campaign_id=rss
    _daily

    te dzisiejsze wjazdy nie wygladaja jednak imponujaco.
    Czyzby cicha akumulacja - zanim media podadza, że nie jest tak zle ?

    Z.

  • 30. Data: 2009-01-27 20:32:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    2009 dla usdpln.