  • 1. Data: 2006-11-27 07:33:46
    Temat: Hasła smsowe w Mbanku - kosmetyczna zmiana
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Witajcie

    Przed chwilą korzystałem z jednorazowych haseł smsowych i, tu pozytywne
    zaskoczenie, podczas wpisywania nie pojawiają się gwiazdki jak wcześniej
    tylko cyfry. Pomyłka zatem wykluczona :)

    Brawo!

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 2. Data: 2006-11-27 10:14:48
    Temat: Re: Hasła smsowe w Mbanku - kosmetyczna zmiana
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Przed chwilą korzystałem z jednorazowych haseł smsowych i, tu pozytywne
    > zaskoczenie, podczas wpisywania nie pojawiają się gwiazdki jak wcześniej
    > tylko cyfry. Pomyłka zatem wykluczona :)

    W końcu ktoś dojrzał do rozsądnej decyzji,
    choć wciąż jeszcze nie brakuje takich, którym sie wydaje
    że dla bezpieczeństwa hasła powinny byś zagwiazdkowane
    i w serwisie, i na liście haseł, i w treści SMSa ;-)))

  • 3. Data: 2006-11-27 12:17:10
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaskoczenie, podczas wpisywania nie pojawiają się gwiazdki jak wcześniej
    > tylko cyfry. Pomyłka zatem wykluczona :)

    U mnie nadal gwiazdki. Robiłem właśnie przelew jednorazowy.

    pozdrav,
    August

  • 4. Data: 2006-11-27 12:40:07
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    August napisał(a):

    > U mnie nadal gwiazdki. Robiłem właśnie przelew jednorazowy.

    Widocznie okazało się że wdrażane i testowane od roku zmiany nie
    działają... Tak więc przywrócili stary system. eMakler na przykład nie
    działa cały czas, doprowadzając coponiektórych do pasji.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2006-11-27 13:44:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > U mnie nadal gwiazdki. Robiłem właśnie przelew jednorazowy.

    z hasłem SMSowym?

  • 6. Data: 2006-11-27 14:13:20
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z hasłem SMSowym?

    przepraszam, nie doczytałem dokładnie, nie sądziłem że jest róźnica.

    pozdrav,
    August

  • 7. Data: 2006-11-27 19:04:42
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    August napisał(a):

    > przepraszam, nie doczytałem dokładnie, nie sądziłem że jest róźnica.

    Kolosalna ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098