  • 1. Data: 2012-03-06 17:53:05
    Temat: Harmonicznie topimy kapitał część 4
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    harmoniczny niezły dowcip panienka sypnął ci się, cytuję:
    "Pan Wojtek korzysta z analogii przede wszystkim, ja przede wszystkim
    z geometrii i łączę kilka rynków,'

    Jak otworzyłeś buhahah dzisiejszy dzień?

    USDPLN krótka

    konie na bananie długie

    EURUSD długie

    czy mam jebnąć ze smiechu buhahahahahahaaaaa, na wszelki wypadek
    zamieszczę to pytanie na biznes .wgpw

    jak to jest po 3kroś Pan Rynek wydymał ciebie panienka harmoniczna
    dzisiaj

    przecież ty łykasz tylko 100-punktowe buhahaha trendy, ale jako stop
    loss buhahahahaha

    aleś mnie ubawił harmoniczny

    kolego harmoniczny, moja dobra rada:

    harmoniczna, walnij jeszcze parę strzałek w niebo, tak dla kurażu
    buhahahaha, tylko uważaj może przez te strzały straciłeś zdolność
    realnego postrzegania swiata,

  • 2. Data: 2012-03-06 19:32:43
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 4
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    kolego harmoniczny, moja dobra rada:

    harmoniczna, walnij jeszcze parę strzałek w niebo, tak dla kurażu
    buhahahaha, tylko uważaj może przez te strzały straciłeś zdolność
    realnego postrzegania swiata,

    http://www.harmonictrading.pl/portfel-rynek-terminow
    y/

    1. Kapitał początkowy - 50.000 zł - 24.10.2011
    Kapitał 60655 zł - 21,31 %

    05.03 3L 2287

    90% i tak nie ma takich wyników, wiec może przestań się czepiać Harmonica.

    Arch

  • 3. Data: 2012-03-06 20:55:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    zacznij publikowac swoje wypociny. zobaczymy.

    george