  • 1. Data: 2002-04-05 12:46:11
    Temat: Gotowka z mBanku...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy sadzicie, ze taka funkcjonalnosc w mBanku by byla uzyteczna?
    https://bi.bresa.com.pl/DEMO.PL/pocztowe.html
    I czy w zaden sposob by to nie zmniejszylo bezpieczenstwa? ;)

    Tym ktorym nie chce sie zajrzec pod link wyjasniam. Chodzi po prostu o
    przekaz pocztowy z banku. Skladam dyspozycje przez Internet, a za dzien czy
    2 listonosz przynosi mi pieniadze do domu [lub odbieram na poczcie].

    Maciej

  • 2. Data: 2002-04-05 13:19:38
    Temat: Re: Gotowka z mBanku...
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a8k6ae$ajk$1@news.tpi.pl...
    > Czy sadzicie, ze taka funkcjonalnosc w mBanku by byla uzyteczna?
    > https://bi.bresa.com.pl/DEMO.PL/pocztowe.html
    > I czy w zaden sposob by to nie zmniejszylo bezpieczenstwa? ;)

    Co najwyżej wydłużyło trochę czas ;)

    Ale trzeba przyznać, że pomysł genialny. Niby ta sama firma....

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-04-05 17:19:18
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    czy
    > 2 listonosz przynosi mi pieniadze do domu [lub odbieram na poczcie].

    Wlasciwie... to to jest ganialny pomysl ;)

    Ale chyba jest jakis limit dla wartosci przekazu pocztowego :(

  • 4. Data: 2002-04-05 18:53:46
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Ale chyba jest jakis limit dla wartosci przekazu pocztowego :(

    Limit jak limit, gorzej że jest prowizja dla poczty - chyba 0,5% od kwoty
    transakcji, wiec jak ktoś będzie chciał wypłacić w ten sposób 10000zł to
    zapłaci 50zł

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-04-05 19:08:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Limit jak limit, gorzej że jest prowizja dla poczty - chyba 0,5% od kwoty
    > transakcji, wiec jak ktoś będzie chciał wypłacić w ten sposób 10000zł to
    > zapłaci 50zł

    Cene mozna negocjowac. Mysle, ze o moze byc o polowe mniejsza. Trzeba tez
    pamietac, ze nie wszedzie sa bankomaty Euronetu, a listonosze docieraja
    prawie wszedzie. W takich przypadkach uzycie tego sposobu bedzie mnie
    kosztowne niz skorzystanie z bankomatu np. PKO wyciagajac codziennie po
    1000zl.

    Maciej

  • 6. Data: 2002-04-05 19:53:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 5 Apr 2002 14:46:11 +0200, "MK" <m...@i...pl>
    napisałbył:

    >Tym ktorym nie chce sie zajrzec pod link wyjasniam. Chodzi po prostu o
    >przekaz pocztowy z banku. Skladam dyspozycje przez Internet, a za dzien czy
    >2 listonosz przynosi mi pieniadze do domu [lub odbieram na poczcie].

    Ale po co? Nie prościej iść do bankomatu?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-04-06 12:34:55
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Tristan Alder napisał(a):
    > Ale po co? Nie prościej iść do bankomatu?

    A wyobraź sobie, że siedzisz gdzieś z dala od cywilizacji i kończy Ci się
    gotówka...
    Albo musisz przesłać pieniądze komus kto nie ma konta.

    Przekazy pocztowe z konta to fantastyczny pomysł!
    --
    Artur Fortuna

  • 8. Data: 2002-04-19 17:57:07
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Aby wyplacic 5kzl?

    Liczysz na to, że listonosz przyniesie Ci 5k PLN? :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 9. Data: 2002-04-20 15:58:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 19, 2002 at 07:57:07PM +0200, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Liczysz na to, że listonosz przyniesie Ci 5k PLN? :)

    A, przepraszam, co mnie obchodzi ten problem? Jesli to jest duza kwota
    to niech kasuja za te usluge stosowne pieniadze, ode mnie lub od banku
    albo nawet od Swietego Mikolaja.

    Ja mojemu listonoszowi nie dam do zaniesienia nawet nienaklejonego
    znaczka.

    --

    --w