  • 1. Data: 2002-10-29 17:15:24
    Temat: Górny limit rachunków
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    temat chyba nowy na tym forum, w każdym razie nie znalazłem...
    Otoż testuje sie najniższe kwoty przelewów, najniższe kwoty w POSie. A
    co z odrotną sytuacją? Powiedzmy, że wygram jakieś kumulowane 12
    milionów w Lotto. Czy moje konto w mBanku zniesie taką liczbę? Pomijam
    tu aspekt bezpieczeństwa, ale zastanawiam się nad możliwościami
    systemów bankowych...

    Co o tym myślicie?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 2. Data: 2002-10-29 18:07:51
    Temat: Re: Górny limit rachunków
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    29 paź 2002 o 18:15 GMT
    Tristan Alder
> [...]
    > milionów w Lotto. Czy moje konto w mBanku zniesie taką liczbę? Pomijam
    > tu aspekt bezpieczeństwa, ale zastanawiam się nad możliwościami

    Myślę że nie będzie z tym problemu... zauważ że sumy depozytów bankowych
    są o wiele większe niż pojedyńcze wkłady i jakoś nie ma problemów z ich
    obliczaniem.

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2002-10-29 22:47:53
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    > milionów w Lotto. Czy moje konto w mBanku zniesie taką liczbę? Pomijam
    > tu aspekt bezpieczeństwa, ale zastanawiam się nad możliwościami

    w mbanku byly z tym klopoty, jakis wk-ny user z rok temu wrzeszczal na
    forum, ze zamiast jakiejs sporej kwoty - zobaczyl rownie spory debet :-))
    pewnie przepelnil zalozone pole i widoczne to bylo jako kwota ujemna
    :-0

  • 4. Data: 2002-10-30 08:14:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "krab" <_...@h...pl___> wrote in message
> [...]
    > forum, ze zamiast jakiejs sporej kwoty - zobaczyl rownie spory debet :-))
    > pewnie przepelnil zalozone pole i widoczne to bylo jako kwota ujemna

    ROTFL! Co za bzdury...

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-10-30 08:15:16
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apo37r$pcm$1@news2.tpi.pl, krab wrote:
> [...]
    > forum, ze zamiast jakiejs sporej kwoty - zobaczyl rownie spory debet
    > :-)) pewnie przepelnil zalozone pole i widoczne to bylo jako kwota

    A post ten nie byl to przypadkiem jednym z dowcipow M. Roszaka?

  • 6. Data: 2002-10-30 08:20:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apo4m6$olp$1@news.tpi.pl, Kamil Jońca wrote:

    > A pamiętasz jak (chyba) PJO
    > chciał przelać jakieś 20mld zł? I co mu się pojawiło ?

    Co sie pojawilo?

  • 7. Data: 2002-10-30 08:23:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > "krab" <_...@h...pl___> wrote in message

    > ROTFL! Co za bzdury...
    A pamiętasz jak (chyba) PJO
    chciał przelać jakieś 20mld zł? I co mu się pojawiło ?
    KJ

  • 8. Data: 2002-10-30 08:32:19
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A post ten nie byl to przypadkiem jednym z dowcipow M. Roszaka?

    mozliwe - tego nie pamietam, ale taki watek na forum mbanku byl

  • 9. Data: 2002-10-30 08:55:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > A pamiętasz jak (chyba) PJO
    > chciał przelać jakieś 20mld zł? I co mu się pojawiło ?

    Pamiętam doskonale. PJO próbował przelać te pieniądze przez HaloŚląski. I
    wtedy przy potwierdzaniu była ujemna kwota. Niestety nie wiadomo, w którym
    momencie następuje przekręcenie licznika - może być to w systemie
    HaloŚląskiego, a może być tylko w momencie prezentowania tej kwoty
    klientowi.

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-10-30 16:17:24
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Robert" <m...@w...pl>

    > Co sie pojawilo?

    Kontrola skarbowa? Gentelman w dresiku?? :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    SCORPIONS - 9 listopada - TORWAR >>> http://link.interia.pl/f167d