  • Data: 2010-04-23 21:00:15
    Temat: Re: Głupie procedury w Millenium
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Kwi, 01:14, PP <n...@n...pl> wrote:

    > swoja droga mozna zamknac rachunek osobisty pozostawiajac sobie karte
    > kredytowa z dostepem online?

    rachunku nigdy tam nie miałem, ale od paru lat mam MC i podgląd w
    necie.

    To i ja swój absurdzik w Zmyllenium dołożę: KK przestała mi się
    czytać, więc zgłosiłem się do placówki z prośbą o wymianę karty.
    Dostałem do podpisania formularz zastrzeżenia, a jako powód wpisana
    była kradzież karty. Ponoć "innej opcji nie ma w systemie". Oczywiście
    nie podpisałem tego dokumentu, ale duplikat na szczęście wydali.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski