  • 1. Data: 2006-02-04 18:32:07
    Temat: Gina przelewy Poczty do BPH
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    wysylam sporo przesylek za pobraniem. zawsze przelewy dochodzily w 2-3 dni
    od odebrania przesylki. w okresie 12.05-01.06 'zaginelo' kilkadziesiat
    przelewow (przesylki dostarczone na poczatku stycznia). druczki z nr rach.
    sa drukowane zawsze tak samo wiec wina musi byc po stronie banku lub poczty.
    moze ktos mial podobna sytuacje lub wie o co tu chodzi? mialem tak jakis
    czas temu (mBank) - zlozylem rekamacje na poczcie (duuzo pisania), po
    miesiacu dostalem odp. ze wplaty na konto dokonano w terminie, czyli poczta
    niby ok, rach tez sie zgadzal. po paru dniach pieniadze sie 'pojawily' na
    moim rachunku, nawet data sie zgadzala - tak jakgdyby przelewy zaksiegowano
    w banku ale nie byly widoczne w historii rachunku ani nie uwzglednione w
    saldzie. do dzis nie wiem jaka byla przyczyna. mozliwe ze teraz stalo sie
    podobnie. do pracownikow bankow - moze wiecie o co tu chodzi, ktos kradnie w
    banku?

  • 2. Data: 2006-02-04 19:20:29
    Temat: Re: Gina przelewy Poczty do BPH
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    niestety spotkalem sie z tym zjawiskiem, i okazalo sie ze poczta
    przetrzymuje

  • 3. Data: 2006-02-04 19:37:43
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    > niestety spotkalem sie z tym zjawiskiem, i okazalo sie ze poczta
    > przetrzymuje

    to mnie zmartwiles - zdazylem wyrzucic czesc potw. nadania przesylek

  • 4. Data: 2006-02-04 23:23:11
    Od: PiotrekS <C...@C...PL>

    On Sat, 4 Feb 2006 20:37:43 +0100, "Dr" <j...@m...pl> wrote:

    >to mnie zmartwiles - zdazylem wyrzucic czesc potw. nadania przesylek

    To są to przesyłki czy przelewy ?? NO to się udaj do tego urzedu
    pocztowego w ktorym nawałeś przelew, każdy z pracowników, musi zrobic
    na koniec dnia rozliczenie z tego co robił

    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://www.cerbermail.com/?moon4rTySI zmień .pl na .com

  • 5. Data: 2006-02-05 21:10:04
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    > To są to przesyłki czy przelewy ?? NO to się udaj do tego urzedu
    > pocztowego w ktorym nawałeś przelew, każdy z pracowników, musi zrobic
    > na koniec dnia rozliczenie z tego co robił

    przesylki za pobraniem

  • 6. Data: 2006-02-05 21:10:17
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    PiotrekS napisał(a):

    > To są to przesyłki czy przelewy ?? NO to się udaj do tego urzedu
    > pocztowego w ktorym nawałeś przelew, każdy z pracowników, musi zrobic
    > na koniec dnia rozliczenie z tego co robił

    Pisał dokładnie w pierwszym poście są to przesyłki za pobraniem :)

    Więc chodzi o kasę którą zapłaci adresat po odebraniu przesyłki :D

    Przemek

  • 7. Data: 2006-02-05 21:54:28
    Od: PiotrekS <C...@C...PL>

    On Sun, 05 Feb 2006 22:10:17 +0100, Przemek
    <c...@s...poczta.pf.pl> wrote:

    >Pisał dokładnie w pierwszym poście są to przesyłki za pobraniem :)
    >
    >Więc chodzi o kasę którą zapłaci adresat po odebraniu przesyłki :D

    No ale jakis druczek nadania musi sie znajdowac w urzedzie w ktorym
    sie to nadalo

  • 8. Data: 2006-02-06 15:12:20
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    PiotrekS napisał(a):

    > No ale jakis druczek nadania musi sie znajdowac w urzedzie w ktorym
    > sie to nadalo
    Ok ja tego nie kwestionowałem odpisałem na Twoje pytanie, które zadałeś
    a było ono tylko jedno:To są to przesyłki czy przelewy?

    Przemek

  • 9. Data: 2006-02-06 15:25:51
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    > Ok ja tego nie kwestionowałem odpisałem na Twoje pytanie, które zadałeś a
    > było ono tylko jedno:To są to przesyłki czy przelewy?

    gina przelewy ale reklamacje musi wnosic nadawca przesylki pobraniowej jako
    ze jest zleceniodawca :/ druczki na pewno sa w odpowiednich UP na terenie
    calego kraju :)
    nie znam wewn. procedur poczty ale wydaje mi sie ze kazdy oddzial wplaca we
    wlasnym zakresie pieniadze na moj rach. bankowy, wiec skoro gina to
    podejrzewam bank, ale moge byc w bledzie