  • Data: 2010-11-19 09:46:06
    Temat: Re: Getin kupil Allianz Bank
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 19, 10:27 am, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "BK" <b...@g...com> napisa w wiadomo ci grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...

    > Nie wiem, ale sama liczba klient w chyba niewiele m wi. Wydaje mi si , e 73
    > tysi cy wie ych klient w Allianz mo e by wi cej wartych (w sensie poziomu
    > tolerancji dla prowizji i op at oraz aktyw w)

    Ale przeciez nikt nie ocenia tych klientow poziomem tolerancji na
    oplaty - to jest 70 000 ludzi, ktorzy maja glowny bank inny niz
    Allianz, a z produktow Allianza skorzystali bo:
    - byli ciekawi
    - namowil ich agent
    - dostali promocyjna pozyczke

    Ci klienci w zaden twraly sposob nie sa zwiazani z bankiem.

    > ni 200 tysi cy klient w konta
    > z za przeproszeniem wujem. 58 plac wek. Po owa warto ci ksi gowej. Nie dziwi
    > mnie, e Getin chcia tanio kupi , dziwi mnie, e Allianz tak tanio
    > sprzedaje. Ale mo e i jestem w b dzie albo czego tu nie rozumiem.

    Sprzedaje bo do biznesu trzeba dokladac. Finansowo wychodzi na to samo
    - roznica taka, ze zamiast rozlozyc strate na wiele lat i meczyc sie z
    tym biznesem skasuja strate na raz. I pewnie odpisza od poatku, co
    nie? :)