  • 1. Data: 2007-04-11 20:55:54
    Temat: Getin konto internetowe
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    czy do samego internetowego Getin konta wydawana jest karta
    płatnicza??????????

  • 2. Data: 2007-04-11 21:06:43
    Temat: Re: Getin konto internetowe
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Jozek G. napisał(a):
    > czy do samego internetowego Getin konta wydawana jest karta
    > płatnicza??????????

    tak jest.
    4 zł miesiecznie o ile nie dokonasz transakcji bezgotowkowych za 100 zl

    PG

  • 3. Data: 2007-04-12 09:47:34
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    > tak jest.
    > 4 zł miesiecznie o ile nie dokonasz transakcji bezgotowkowych za 100 zl

    a trzeba ja koniecznie brac? czy mozna konto internetowe bez karty ?

    pozdrawiam
    tom.

  • 4. Data: 2007-04-12 16:02:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomaroc" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a trzeba ja koniecznie brac? czy mozna konto internetowe bez karty ?

    Mam konto bez karty, tzn. mozna.

  • 5. Data: 2007-04-12 18:39:46
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    tomaroc napisał(a):

    > a trzeba ja koniecznie brac? czy mozna konto internetowe bez karty ?

    oczywiscie ze mozna. ale 2 wizyty w oddziale i tak cie nie omina :)

  • 6. Data: 2007-04-12 20:05:37
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie ze mozna. ale 2 wizyty w oddziale i tak cie nie omina :)

    oczywiście o ile się w ogóle doczeka w pełni funkcjonującego konta, bo to co
    robi getin bank to kpina:

    dostałem już wyciąg, a konto wciąż nie działa!
    nie mogę użytkować - od 19 marca... tak długo nie czekałem w żadnym banku na
    konto, a póki co z każdym dniem getin rekord poprawia.

  • 7. Data: 2007-04-12 20:11:13
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Konrad N.S. napisał(a):

    > dostałem już wyciąg, a konto wciąż nie działa!
    > nie mogę użytkować - od 19 marca... tak długo nie czekałem w żadnym
    > banku na konto, a póki co z każdym dniem getin rekord poprawia.

    Ja od 9 marca, idetyfikatorow NIE MA i JUZ.

  • 8. Data: 2007-04-12 20:23:58
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja od 9 marca, idetyfikatorow NIE MA i JUZ.

    jestem ciekawy, czy ktoś z pr getin banku monitoruje listę?

    bo kiedyś, dawno temu, (chwalę lukas bank) kiedy pożaliłem się tutaj na
    lukasa, to napisano do mnie na priv, i zaoferowano (skuteczną w końcu) pomoc
    ze strony lukasa (bezpośrednio wrocław pisał).

    może więc i ktoś z getin banku przeczyta, co się wyrabia w tej instytucji.
    ile można czekać na zwykły ror?

    mam wrażenie, że w getin banku maile do centrali w teczce bryczką wożą...

  • 9. Data: 2007-04-13 09:53:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Konrad N.S. <n...@o...pl> wrote:

    > oczywiście o ile się w ogóle doczeka w pełni funkcjonującego konta, bo to co
    > robi getin bank to kpina:

    W ogole zakladanie jest jakies poronione, z 10 papierkow odrecznie musi
    pani w okienku wypelnic oraz wpisac do komputera, jakby nie mogli najpierw
    w komputer i wydrukowac...

    a.

  • 10. Data: 2007-04-13 15:51:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Konrad N.S. napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    >może więc i ktoś z getin banku przeczyta, co się wyrabia w tej instytucji.
    >ile można czekać na zwykły ror?

    Z tego co piszecie i z tego co ja się dowiadywałem na ich infolinii
    chyba dział marketingu znacznie wyprzedził dział techniczny (i szkoleń).
    3 tygodnie temu też się pytałem na infolinii i dzwoniąc do oddziału.
    Odpowiedzi różne, i chyba część nie rozróżnia konta internetowego od
    dostępu przez internet i podobno naliczają prowizję a potem ręcznie anulują.
    Dziś przechodząc obok postanowiłem dopytać się o lokatę 5.5% na 4 mies.
    Mówią że normalna tylko procenty promocyjne. Pytam co ze środkami po
    jej zakończeniu, czy jakaś kontynuacja. Szczera odpowiedź - nie wiemy,
    bo dopiero rusza kampania marketingowa a za 4 miesiące to na pewno się
    wyjaśni.
    Tak sobie złośliwie pomyślałem, jaką zrobiłbym minę gdyby odpowiedź
    była: "a po 4 mies. to już nie do nas, proszę udać się do BFG...".

    Arek