eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek › Re: [Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym
    naliczaniem odsetek
    Date: Fri, 17 Dec 2010 12:12:24 +0100

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    news:ieffq4$17r$1@host.amsnet.pl...

    > Infolinia getinbanku powiedziala mi, ze mam konto ROR-internet, a nie
    > ROR-GB24, wiec wprowadzone oplaty mnie nie dotycza. (bezplatny ROR
    > zakladany
    > w odziale gdy jeszcze nie bylo GB24).
    >
    > Byc moze jesli ktos ma ROR-GB24 to moze zmigrowac na ROR-internet, nie
    > wiem.

    Nie moze, bo zaprzestali otwierac ROR internetowy na jesieni 2009. Dla
    rachunkow wycofanych z oferty jest inna tabela oplat i prowizji.
    Generalnie problemy zaczely sie od oferty kont pakietowych, bo tam znalazly
    sie owe zapisy o lokatach, o obowiazkowych kartach debetowych, o oplatach za
    zamykanie konta, itd.
    Jak ktos ma stary ROR to warto go sobie trzymac, bo przy nim nie zmieniaja
    az tak czesto tabeli oplat, bo dotyczy to prawdopodobnie niewielkej ilosci
    kont.

    Ludzie powinni zamykac te konta GB24, wiadomo stopniowo, jak sie ma lokaty,
    nowe otwierac tylko przez Getinonline.
    Generalnie jak ktos szuka ROR z dostepem do placowki, to jest przeciez
    bogata oferta innych bankow, czasami w duzej mierze darmowa lub z oplata 5zl
    (przewaznie za nia dodaja wszystkie bankomaty). Posiadanie kont pakietowych
    GB24 do otwierania samych lokat nie ma obecnie sensu po wprowadzeniu tej
    oplaty, konto takie zaczyna byc drogie w stosunku do konkurencji w dodatku z
    mala iloscia atrakcyjnych uslug (mam na mysli wyplaty ze wszystkich
    bankomatow, rachunki i lokaty walutowe on-line).