  • 1. Data: 2010-06-23 15:11:56
    Temat: Gdzie założyć konto firmowe?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    Temat może był dawno temu, ale czasy sie zmieniły.
    Gdzie najkorzystniej załozyć koto firmowe bo właśnie zakładam
    działalność gospodarczą ?
    Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co
    wiem to od niedawna są tam opłaty.
    Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym
    samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie
    dojdzie) blokują mi obydwa konta.
    Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez
    net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np.
    po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w
    Alior Banku bywało...
    Może jednak m-bank, czy inny?

    --
    Pozdr.Lila
    -----------------

  • 2. Data: 2010-06-23 15:24:15
    Temat: Re: Gdzie założyć konto firmowe?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 17:11:56 +0200, Liliana Cichocka napisał(a):

    > Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co
    > wiem to od niedawna są tam opłaty.

    Za samo prowadzenie rachunku nie ma. Opłaty są np. za karty, zlecenia
    stałe, czy też przelewy.

    > Może jednak m-bank, czy inny?

    Na początek jest OK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-06-23 15:27:02
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Liliana Cichocka pisze:
> [...]
    > net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np.
    > po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w

    To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez
    stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
    okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

  • 4. Data: 2010-06-23 15:40:31
    Od: " " <a...@g...pl>

    w ING konto 0zł, przelewy po 80 gr
    Resztę tu masz http://www.ingbank.pl/u235/navi/31729

  • 5. Data: 2010-06-23 17:41:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zenek nadaje:
    > To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez
    > stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
    > okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

    A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

  • 6. Data: 2010-06-23 17:44:16
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Liliana Cichocka nadaje:
    > Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym
    > samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie
    > dojdzie) blokują mi obydwa konta.

    Prawda.
    Jednak ja polecałbym rozważenie inteligo właśnie jako firmowe. Całkiem
    przyjemnie się tam zrobiło po zmianach.

  • 7. Data: 2010-06-23 18:15:22
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

    Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku mbank
    jest dobry bo sam limity ustalasz.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 8. Data: 2010-06-23 19:02:26
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010 17:27:02 +0200, zenek <z...@o...pl> wrote:

    >To wszystko zalezy od wymagan. Np dla mnie wazne jest zebym mogl bez
    >stania w kolejce wybrac z bankomatu 20kzl bo akurat mam do kupienia
    >okazje i w tym wypadku Mbank sie nie sprawdza.

    w mbanku sam sobei ustalasz limity.
    a bankomat sam z siebie ma limit na 40 lub 50 na raz wydanych
    papierkow, wiec wieksze kwoty i tak musisz wybrac w paru turach
    wlozkarte->pin->odbierzkase

    ostatno sam sie przekonalem o elastycznosci mbanku, gdy musialem
    wybrac xxx pln i okazalo sie, ze to ponad moj ustawiony przez mnie
    limit dzienny - szybkie logowanie z telefonu na strone mbanku, zmiana
    limitu, podanie hasla jednorazowego i juz moglem wziac odpowiednia
    kase z bankomatu.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2010-06-23 19:04:05
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010 17:11:56 +0200, Liliana Cichocka
    <s...@a...pl> wrote:

> [...]
    >net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np.
    >po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w

    w mbanku masz oplaty za przelew rzedu 1zl/przelew.
    jesli duzo robisz przelewow, to zainteresuj sie vwbankiem (przelewy be
    zoplat, ale token za 36/rok, chcoiaz pisza na grupie ze da sie ta
    oplate obejsc).

    pozdarwioam,
    Cyb

  • 10. Data: 2010-06-23 19:19:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent krzymek nadaje:
    > Można kartą wyciągnąć ~20tyś zł (5 x 3900 = 19500zł) w tym wypadku
    > mbank jest dobry bo sam limity ustalasz.

    Możliwe ale nigdy nie udało mi się wyciągnąć z jednej maszyny więcej niż
    5-7 tys. Może miałem pecha ale zwykle musiałem odbyć pielgrzymkę po
    mieście by uzbierać 30 tys.