    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie taki kredyt - juz nie mam sily...
    Date: Wed, 5 Mar 2003 11:48:14 +0100

    "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in message
    news:2vru5vgoj4178jeur8d98ppi0btlkp8krj@4ax.com...

    > 25.000 na 10 lat daje 2,5 rocznie, czyli ciut ponad 200 zł raty
    > kredytowej. Z odsetkową ile to może być max? 250? 270?
    > Bez przesady, ja skromnie żyję, ale nie aż tak, żeby mnie
    > nie było stać na tyle... A sposób liczenia zdolności kredytowej
    > jest chory.

    Skocz do Pekao s.a i porozmawiaj o kredycie hipotecznym, maja calkiem
    przyzwoite oprocentowanie, ja mam na 11 %
    Jak przeniesiesz tam konto, to powinni ci uznac historie z poprzedniego
    banku.
    W ostatecznosci pozyczka w eurokoncie na 20% (czterokrotne miesieczne wpływy
    na konto)
    Olej kase mieszkaniowa i ciesz sie z 30% ulgi, albo wez tylko tyle ile chca
    dac.