  • 1. Data: 2007-07-10 20:20:53
    Temat: Gdzie najlepsze konto walutowe?
    Od: w...@o...pl

    żona wyjeżdża do UK i chce założyć sobie konto walutowe w Polsce.

    Z ofert banków można wyczytać tylko same plusy, a czy ktoś może wskazać także
    minusy ze swojego doświadczenia?

    czekam na opinie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-11 06:42:19
    Temat: Re: Gdzie najlepsze konto walutowe?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > czekam na opiniemoze okresl swoje oczekiwania w stosunku do konta...
    nie wiem jakich minusow szukasz

  • 3. Data: 2007-07-12 12:19:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lip, 08:42, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > nie wiem jakich minusow szukasz

    Np. w mbanku przelew z konta walutowego do innego banku w Polsce
    nie da rady zrobić jak poprzez "przelew zagraniczny", w związku z czym
    oskubali mnie
    na 25 zł ;)

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2007-07-12 14:55:18
    Od: f...@o...eu

    widać ze z bankowścia na ty jesteś
    to nie jest minus tlko onieczność
    w polsce obowiązuje obrót w złotówkach a nie walucie poczytaj prawo dewizowe
    dlatego przelew z banku do banku w kraj traktowany jest jak przelew zagraniczny

  • 5. Data: 2007-07-12 20:38:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Lip, 16:55, f...@o...eu wrote:
> [...]
    > dlatego przelew z banku do banku w kraj traktowany jest jak przelew zagraniczny

    Nie ważne czy jestem na ty czy nie, po prostu krojenie 25 zł za
    przelew w dzisiejszych czasach
    uważam za zdzierstwo skandaliczne.
    Wolno mi? Wolno.

    Pzd.
    L.

  • 6. Data: 2007-07-12 20:50:17
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    w...@o...pl napisał(a):

    > żona wyjeżdża do UK i chce założyć sobie konto walutowe w Polsce.
    >
    > Z ofert banków można wyczytać tylko same plusy, a czy ktoś może wskazać także
> [...]
    Tylko teoretycznie - ta oferta wyglada ciekawie i tak jakby mozna bylo w UK
    korzystac z karty do konta prowadzonego w funtach

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11077

  • 7. Data: 2007-07-12 20:58:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tylko teoretycznie - ta oferta wyglada ciekawie i tak jakby mozna bylo w UK
    > korzystac z karty do konta prowadzonego w funtach
    >
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11077

    Natomiast nie moge sie doszukac, jak wyglada kosztowo zasilanie konta walutami
    spoza granic kraju - wspolpracuja z jakims irlandzkim bankiem, nawet ich bankomaty
    na terenie Irlandii maja za darmo - moze otwierajac konto w UK w brytyjskiej filii
    tego banku daloby sie to taniej przeprowadzac? To juz trzeba konkretnie wyjasnic z
    doradca.

  • 8. Data: 2007-07-13 06:42:25
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    w...@o...pl napisał(a):

    > żona wyjeżdża do UK i chce założyć sobie konto walutowe w Polsce.

    > czekam na opinie

    Zalezy do czego jej to konto...
    Jesli zamierza uzywac go jako RORu w UK (zarobki w GBP na to konto i wydatki
    w UK z tego konta) to... niech zmieni zalozenia
    Nie ma w ofercie polskich bankow dobrego RORu do tego celu. Wszystkie są
    drogie w codziennej eksploatacji. Dodatkowo jest kwestia kosztow zasilania
    konta z UK, zalezna od banku w UK.
    Jako ROR nalezy zalozyc konto w UK.
    Jesli sporadycznie beda przelewane nadwyzki to wlasciwie wszystko jedno
    jakie konto. Ja polecam walutowe w Millennium bo jest darmowe, ma
    przewalutowanie online przez Millenet. Ale to jest do RORu w Millennium

  • 9. Data: 2007-07-14 18:27:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@n...googlegroups.c
    om>,
    Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Np. w mbanku przelew z konta walutowego do innego banku w Polsce
    > nie da rady zrobić jak poprzez "przelew zagraniczny", w związku z czym
    > oskubali mnie
    > na 25 zł ;)

    A w mBanku mozna miec konto w funtach???

    TA

  • 10. Data: 2007-07-14 18:33:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...onet.pl>,
    w...@o...pl wrote:

    > żona wyjeżdża do UK i chce założyć sobie konto walutowe w Polsce.
    E, troche bez sensu.

    Ja jestem w Polsce - ostatnio zalozylem sobie Otwarte Konto
    Oszczednosciowe w funtach w Slaskim/ING.
    Plusem jest oprocentowanie - 3% i darmowe prowadzenie.

    TA