  • 1. Data: 2005-04-18 12:00:36
    Temat: Gdzie moga zniknac pieniadze ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Wyslalem komus przedmiot, ktory sprzedalem za pobraniem. Przesylka
    dotarla nastepnego dnia do adresata. Jednakze do mnie pieniadze nie
    doatrly. Bank twierdzi, ze nic nie dostal, naleznosc do adresata nie
    wrocila, poczta rozklada rece i nie wie gdzie sie podzialy moja
    pieniadze. Numer konta podalem prawidlowo, co widze na potwierdzeniu,
    ktore mam przed oczami. Adresat przesylke odebral i listonoszowi
    pieniadze wplacil (100% pewnosci). Pisemna reklamacja w toku...

    Ktos moze ma jednak pomysl, gdzie mogly zniknac pieniadze ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-04-18 12:23:35
    Temat: Re: Gdzie moga zniknac pieniadze ?
    Od: KVM <k...@n...pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > pieniadze wplacil (100% pewnosci). Pisemna reklamacja w toku...
    >
    > Ktos moze ma jednak pomysl, gdzie mogly zniknac pieniadze ? ;)

    Ile czasu minelo od zaplaty listonoszowy? Kiedys tez wysylalem za
    pobraniem i poczta trzymala kase srednio 5 dni.

  • 3. Data: 2005-04-18 12:46:10
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Ktos moze ma jednak pomysl, gdzie mogly zniknac pieniadze ? ;)

    Poczta trzyma je nieraz i ponad 2 tygodnie.

  • 4. Data: 2005-04-18 12:59:16
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message M...@n...task.gda.pl, KrzysiekPP
    <k...@S...op.pl> wrote:

    > Poczta trzyma je nieraz i ponad 2 tygodnie.

    Byłęm świadkiem jak kobita płakała w TPSA, że jej wyłączyli
    telefon, a ona wpłaciła pieniądze w terminie. Tylko poczta
    trzymała kasę jakoś baaardzo długo (nie pamiętam 3tyg, miesiąc?)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2005-04-18 13:02:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Byłęm świadkiem jak kobita płakała w TPSA, że jej wyłączyli
    > telefon, a ona wpłaciła pieniądze w terminie. Tylko poczta
    > trzymała kasę jakoś baaardzo długo (nie pamiętam 3tyg, miesiąc?)

    To sa wszystko staaare historie.
    Od roku PPzT uzywa Elixiru przy przelewach i nic takiego sie nie dzieje.
    Mnie raczej ta "100%" pewnosc, ze faktycznie wplacil niepokoi...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-04-18 13:19:34
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-18 15:02, Slawek Kos wrote:

    > Mnie raczej ta "100%" pewnosc, ze faktycznie wplacil niepokoi...

    To była przesyłka za pobraniem, więc jak mógł nie wpłacić?

    --
    Peet

  • 7. Data: 2005-04-18 14:33:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Poczta trzyma je nieraz i ponad 2 tygodnie.

    No właśnie od czasu wpłat standard (elixir) miało się to zmienić.

    Ja też czekam od tygodnia na wpłatę z PP, kontrahent zarzeka się, że
    wpłacił, a u mnie środków niet... Czy może się ktoś podzielić
    doświadczeniami jak długo idą wpłaty gotówkowe typu standard?

  • 8. Data: 2005-04-18 16:45:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> writes:

    > Wyslalem komus przedmiot, ktory sprzedalem za pobraniem. Przesylka
    > pieniadze wplacil (100% pewnosci). Pisemna reklamacja w toku...
    >
    > Ktos moze ma jednak pomysl, gdzie mogly zniknac pieniadze ? ;)

    Co za roznica? Skladasz reklamacje na poczcie i to oni maja te
    peiniadze znalezc. A gdzie znajda - ich problem.

    MJ

  • 9. Data: 2005-04-18 18:55:46
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Mithos wrote:

    > Ktos moze ma jednak pomysl, gdzie mogly zniknac pieniadze ? ;)

    Stawiam na na ostatnie ogniwo. Poczta podobno zatrudnia takze
    'zewnetrznych doreczycieli' - ze dwa lata temu w Krakowie byl taki
    przypadek. Gosc chodzil po Nowej Hucie, roznosil listy i renty - tyle ze
    nie wszystkie :)

    --
    Franz

  • 10. Data: 2005-04-18 19:25:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik KVM napisał:

    > Ile czasu minelo od zaplaty listonoszowy? Kiedys tez wysylalem za
    > pobraniem i poczta trzymala kase srednio 5 dni.

    Jutro mijaja trzy tygodnie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos