  • 1. Data: 2012-07-31 18:39:08
    Temat: Gdzie konto bez górnego limitu przelewu ale z białkiem?
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Jak w temacie... Poszukuję konta, z którego mógłbym przelewem zapłacić za
    mieszkanie, ok. 500k. Niestety wszystkie które obecnie mam, a także niektóre z
    tych bardziej ikskluziw, np. Bankowość Osobista w Półbanku, mają bardzo niskie
    ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np. polbankowa BO - tylko
    100k. To za mało. Kto da więcej?

  • 2. Data: 2012-07-31 18:52:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mają bardzo niskie ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np.
    > polbankowa BO - tylko 100k. To za mało. Kto da więcej?

    Jak zaplacisz 5x po 100k to odbiorca sie obrazi?

  • 3. Data: 2012-07-31 19:07:24
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Jak zaplacisz 5x po 100k to odbiorca sie obrazi?

    Może się nie obrazi, ale co będzie, jeśli się w międzyczasie wycofa z
    transakcji, zwłaszcza po odebraniu przlewów? ;-) Dla mnie taka zabawa w 5 dni
    wygląda strasznie nieprofesjonalnie, a poza tym oznacza dwie wizyty u
    notariusza: na początku i na końcu zabawy. Jeden przelew, wykonany np. w
    oddziale (albo przez internet), najlepiej między kontami w tym samym banku,
    oznacza szybkość a więc i BEZPIECZEŃSTWO transakcji - a o to tu chodzi...

  • 4. Data: 2012-07-31 19:34:08
    Od: "az.anonim" <a...@N...gazeta.pl>

    <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np. polbankowa BO - tylko

    Czy takie limity obowiązują nawet przy zlecaniu przelewu w oddziale?

  • 5. Data: 2012-07-31 20:16:43
    Od: " Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > 100k. To za mało. Kto da więcej?

    mBank i MultiBank. Przelew w czasie rzeczywistym, brak limitu, chyba, że 999
    trylionów to dla Ciebie
    za mało ;-)

    Czasem większe przelewy są zatrzymywane przez dział bezpieczeństwa i masz po kilku
    sekundach
    telefon z prośbą o potwierdzenie. Ale zdażyło mi się to tylko raz, jak przelew był w
    niedziele
    wieczorem.

  • 6. Data: 2012-07-31 20:32:00
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > mBank i MultiBank. Przelew w czasie rzeczywistym, brak limitu, chyba, że 999
    trylionów to dla Ciebie za mało ;-)

    No tak, zapomniałem że u BRE mają taką funkcjonalność. Argument za tym, by nie
    likwidować u nich konta. ;-)

  • 7. Data: 2012-07-31 20:57:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 lipca 2012 18:39:08 UTC+2 użytkownik napisał:
> [...]
    >
    > ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np. polbankowa BO - tylko

    W Skoku Stefczyka np zrobisz bez problemu przelew 500 000zł. Prowizja 15zł chyba
    będzie za przelew.
    Do czasu transakcji możesz tam trzymać te środki na koncie oszczędnościowym
    oprocentowanym 5%

  • 8. Data: 2012-07-31 21:39:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " " <a...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np. polbankowa BO - tylko

    To chyba niemożliwe, na pewno chodzi o transakcje bez osobistej wizyty
    w banku (np. telefon, internet).
    Nie spotkałem się z bankiem, który miałby podobne limity w przypadku
    osobistego zlecania przelewu w oddziale. Może jakieś konto dla dzieci,
    nie wiem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2012-07-31 21:50:53
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-31 20:16, Konfabulator pisze:
    > Czasem większe przelewy są zatrzymywane przez dział bezpieczeństwa i masz po kilku
    sekundach
    > telefon z prośbą o potwierdzenie.

    A ten dział potrafi dzwonić z prezentacją numeru? Bo fajnie by było
    jakby jednak się dodzwonili w takiej sprawie, a każdy element białkowy
    mBanku pytany o tę (jakże drażliwą dla nich kwestię) twierdzi że oni to
    tylko z zastrzeżonych dzwonić mogą ;)

  • 10. Data: 2012-07-31 22:59:29
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    W dniu 2012-07-31 20:57, Kris pisze:
> [...]
    będzie za przelew.
    > Do czasu transakcji możesz tam trzymać te środki na koncie oszczędnościowym

    Autor wątku pytał o banki.

    Piotr Hołda