  • Data: 2008-07-10 17:13:59
    Temat: Re: Gdzie karte kredytową
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:g530ur$kbj$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Maciej Loret* wrote:

    > Nie. Średnie z 3 miesięcy zarobki miesięczne netto = 50% limitu.

    ale zes wymyslil sposob obliczania tego...

    Po prostu maks limit jaki mozna dostac to 6x zarobki miesieczne (srednie).
    Oczywiscie zaswiadczenie niezbedne (allekarta do 5tys wystarczy
    oswiadczenie).

    > Raczej nie, bo zgłosiłem też tę z Citi z limitem w wysokości około
    > 120% zarobków netto.
    > W międzyczasie w Citi też podniosłem limit o 4kPLNów... ale w Citi o
    > nic nie pytali ani nic nie chcieli, wszystko przez telefon...

    ja przyznalem sie do jednej karty, ale to nie wyczerpaloby mi limitu
    zarobkowego wiec gwarancji nie dam.
    Jedyne co sie dowiedzialem ze jak sie wnioskuje o kwote XX a zabraknie ci
    powiedzmy 5% do otrzymania tego limitu to nie zaproponuja nizej tylko
    odrzuca wniosek. I trzeba wnioskowac po raz kolejny.

    A na pytanie o limity transakcyjne - to samemu nic nie mozna ustalac. Limitu
    do bankowosci elektronicznej tez tylko w oddziale sie zmienia.
    Ale ta mozliwosc przelewu z karty jest warta tych niedogodnosci :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."