  • 1. Data: 2006-02-21 20:13:10
    Temat: Gazeta - "W PKO BP tylko Radio Maryja"
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    W PKO BP tylko Radio Maryja

    Źródło:
    96.html

    Od kilku miesięcy Radio Maryja robi furorę wśród polityków, od kilku dni
    - wśród bankowców. - Możemy poczytać w internecie tylko serwisy
    informacyjne radia o. Rydzyka - poskarżyli się nam pracownicy PKO BP,
    największego banku w Polsce (1,2 tys. placówek, 6 tys. pracowników). -
    Polskie Radio nie działa. Radio ZET i RMF też nie!

    Radiowa cenzura objęła cały kraj. Czy dyrekcja banku próbuje w ten
    sposób przypodobać się rządowi PiS i uniknąć odwołania? - Ależ skąd! -
    rzecznik PKO Marek Kłuciński zapewnia, że decyzja o blokadzie zapadła na
    "bardzo niskim szczeblu". - To skutek przekroczenia kompetencji. Ktoś
    opacznie zrozumiał polecenie!

    A jak ono brzmiało? Rzecznik wyjaśnia, że chodziło o zdjęcie cenzury, a
    nie jej wprowadzenie: - Do tej pory było odwrotnie. Były dostępne
    wszystkie rozgłośnie z wyjątkiem tej ojca dyrektora. Pracownik miał
    zdjąć blokadę na Radio Maryja, a zablokował wszystkie inne rozgłośnie.

    Wczoraj po południu bankowcy odzyskali kontakt ze światem innym niż
    kościelny. - Interweniowałem. Blokada zdjęta - cieszył się Marek
    Kuciński.

    Nadgorliwość pracowników PKO BP zagadkowo zbiegła się z premierą portalu
    internetowego Radia Maryja, który ruszył z pompą w ostatni weekend.
    Internauci mogą śledzić wiadomości, słuchać radia, oglądać TV Trwam.
    Chętni znajdą też numery kont radia. Oczywiście w PKO BP.Radiowa cenzura

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 2. Data: 2006-02-21 22:05:11
    Temat: Re: Gazeta - "W PKO BP tylko Radio Maryja"
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    jaszczur napisał:
> [...]
    >
    > Wczoraj po południu bankowcy odzyskali kontakt ze światem innym niż
    > kościelny. - Interweniowałem. Blokada zdjęta - cieszył się Marek

    Żenada

    K.

  • 3. Data: 2006-02-21 23:57:48
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Uczciwie powiem, ze mimo ze RM nie slucham, a nawet, ze w ogole nie jestem
    "koscielny", to zdecydowanie bardziej wolalbym sluchac w banku RM (jesli
    juz zostalbym "odgornie" zmuszony do sluchania) niz jakiejkolwiek
    radiostacji KOMERCYJNEJ. Zwroc uwage, ze puszczanie takowych w miejscach
    typu banki i sklepy jest w wielu miejscach Europy prawnie zabronione, stad
    przygotowuje sie specjalne "muzaki", ktore nawet moze sobie kazdy odbierac
    jesli ma antene satelitarna. I wlasnie z tego wzgledu (a nie jakiegokolwiek
    ideologiczno-swiatopogladowego) wolalbym posluchac RM niz np. RMFu czy
    Zetki.

    Notabene przypomina mi to coraz bardziej chora sytuacje z plytami DVD.
    Ostatnio kupilem sobie film (tytul litosciwie przemilcze). Zaplacilem w
    Empiku calkiem spora sumke pieniedzy. I co? Pierwsze blisko 10 minut to sa
    ordynarne reklamy innych filmow dystybutora, a ktorych nie da sie w zaden
    sposob przeskoczyc. W tym czasie trzeba w kuchni przygotowac herbate, lub
    skoczyc do sklepu po piwo.

    I to jest wlasnie zenada.

  • 4. Data: 2006-02-22 01:09:26
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Uzytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > sposob przeskoczyc. W tym czasie trzeba w kuchni przygotowac herbate, lub

    wystarczy manta emperor tudziez inne tanie z tesco i po klopocie :)

    --
    chrabcio

  • 5. Data: 2006-02-22 12:27:31
    Od: "Marcin" <...@...a>

    czegos nie rozumiem... to co oni w tym banku robia ?
    internet ogladaja ?

    M.

  • 6. Data: 2006-02-22 17:16:59
    Temat: Re: Gazeta -
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Marcin <...@...a> napisał(a):

    > czegos nie rozumiem... to co oni w tym banku robia ?
    > internet ogladaja ?

    Przecież pracownik banku powinien zająć się swoją pracą, a nie słuchaniem
    radia i telewizji. Pracownik powinien mieć dostęp tylko do stron
    internetowych, jak i intranetowych grupy PKO BP (względnie jeszcze PZU i
    Bank Pocztowy).
    Każda inna witryna powinna być zablokowana. Chyba, że dany dział wymaga np.
    dostępu do stron konkurencji i stron informacyjnych (np. dział Public
    Relations).

  • 7. Data: 2006-02-22 17:36:14
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    asp420 napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >"koscielny", to zdecydowanie bardziej wolalbym sluchac w banku RM (jesli
    >juz zostalbym "odgornie" zmuszony do sluchania) niz jakiejkolwiek

    Wolałbym ciszę i szelest papierów.

    > Zwroc uwage, ze puszczanie takowych w miejscach
    >typu banki i sklepy jest w wielu miejscach Europy prawnie zabronione,

    Pod jakim pozorem? Rozpraszanie pracowników, prawa autorskie do audycji,
    czy może jakaś ideologia?

> [...]
    >ideologiczno-swiatopogladowego) wolalbym posluchac RM niz np. RMFu czy

    Uważam, że to miejsce pracy, a dodatkowe dźwięki nie powinny angażować
    uwagi. Może być więc nawet takie nijakie. Dlatego ew. Zet, coś muzycznego po
    cichu. Może też PR1 (ciekawe rzeczy mają wcześniej). RMF już raczej nie a RM na
    pewno nie. I lepiej aby pasowało pracownikom.
    Arek

  • 8. Data: 2006-02-22 19:38:04
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Sto Zdrowasiek i kolejki w PKO BP sa akurat do pary...
    JaC

  • 9. Data: 2006-02-22 19:48:05
    Od: S as <s...@p...nospam.fm>

    A pytanie dlaczego do tej pory było blokowane (ocenzurowane)?? Nik już
    nie zadał ??
    J.

  • 10. Data: 2006-02-22 20:24:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    S as napisał(a) w wiadomości: ...

    >A pytanie dlaczego do tej pory było blokowane (ocenzurowane)?? Nik już
    >nie zadał ??

    Po co? Odpowiedź znana. Służalczość wobec władzy i to niewymuszona. To chyba
    najwyższa forma niewolnictwa. A że władza się zmieniła to trzeba się dostosować.
    Dlaczego właśnie teraz na pokładach samolotów LOTu pojawił się Nasz Dziennik
    a wyleciało jakieś pisemko "kojarzone" z lewicą?
    Czyli mentalność bez zmian.

    Political fiction: Problem się rozwiąże, gdy bedzie rżądził UPR - w bankach
    nie będzie czasu na słuchanie muzyki, albo gdy Samoobrona - chyba banki w ogóle
    znikną...

    Na serio o słuchaniu radia w pracy pisałem już w tym wątku. Ma nie przeszkadzać.
    Arek