    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GameStop
    Date: Mon, 1 Feb 2021 09:37:21 +0100

    On 2021-01-29 18:21, J.F. wrote:

    >na teraz to można od jednej do 10 w zależności od akcji

    >>> akcji (nie pamiętam 130% czy 170%) mogli odkupić bo inaczej

    >ale oni to robią pro bono publico zazwyczaj kupując max kilka sztuk

    Nie wiem czy tak pro publico bono ... bo ci, co kupili akcje tanio,
    liczac na przymusowy odkup przez wielkiego gracza, to oczywiscie
    zarobia, o ile zdaza sprzedac. Zarobia kosztem spekulanta.

    Ci, co chca kupic teraz drogo - to dobrze robia starym wlascicielom
    akcji, ktorzy kupili drozej, a one spadaly i spadaly ...

    No chyba, ze dzieki ich akcji firma GameStop przedluzy zywot ... o
    rok, dwa ?

    J.