  • Data: 2007-05-04 15:52:16
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Poczytaj regulamin kart GE i sam zrozumiesz, że wpłata była dokonywana przed
    > generowaniem wyciągu, tylko gdyby autorka tak napisała, to niebyłoby
    > sensacji, a tak jak napisała "przed terminem" to przynajmniej ładnie wyszło
    > a kłamstwa nie ma, bo nie wiadomo przed jakim terminem.
    > Nie ma takiego banku, który dawałby grace period tak krótki, czyli mniejszy
    > niż 5 dni. Łącznie z GE.
    > Kwestia zdefiniowania co znaczy "termin".
    >
    > Ja twierdze, że GE nie uznaje wpłat na 5 dni przed końcem okresu
> [...]
    kiedyś wiąć KK z GM i faktycznie skorzystałem z niej, płaciłem bardzo róznie,
    na ogół pomiędzy 15 a 5 nastepnego miesiąca ( termin ostateczny był 5 ) i ani
    razu nie miałem problemów. Jedynym problemem były koszty z tym związane więc po
    bodaj że 3 czy 4 miesiącach wkurzyłem się i zapłaciłem resztę aby mieć spokój i
    nie nabijać kasy bankowcom.

    " nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji "