    From: "Piotr W." <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Date: Mon, 30 Apr 2007 17:06:43 +0200

    > taka filozofie mają wszystkie karty kredytowe na całym świecie. żadna
    > nowość, ani żaden wybryk GE.

    To jak nazwać kartę VISA CLASIC, która miałem swego czasu przez kilka lat,
    gdy do ROR w PKO dawali tylko karty bankomatowe do wypłaty gotówki z bankomatu,
    bez funkcji płacenia w sklepach.
    Karta ta umożliwiała mi zakupy do wysokości limitu i po zakończeniu okresu
    rozliczeniowego
    na koniec m-ca obciążała AUTOMATYCZNIE mój ROR (+ 1,5 % prowizji).
    A więc miałem kredyt 30 dni.( i nadal jest w ofercie PKO BP)
    Po wprowadzeniu przez PKO VISA Elektron z funkcja płatności bezgotówkowej
    w sklepach ( 0% prowizji), zrezygnowałem z Visy Clasic.
    A poza tym wypowiedzi uczestników wątku nie dają jednoznacznej odpowiedzi,
    że WSZYSTKIE karty KK maja taką właściwość.
    Jeżeli mają, bankowcy NIE MOGA liczyć na mój udział. Podobnie Tele2 czy P4.
    Po prostu te produkty mi nie odpowiadają.
    Jeżeli będą miał taką potrzebę (płatności w Internecie- WizzAir, Ryanair etc.)
    to sprawię sobie kartę przedpłaconą i już.....

    pozdrowienia Piotr W.