  • Data: 2007-05-01 22:46:21
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:f18dnl$6an$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Racja i to święta. Muszę zauważyć, że jednak mam trochę racji, bo tak jak
    > ludzie kupujący na raty nie rozumieją zasady działania kk, tak niektórzy
    > ludzie piszący w tym wątku chyba także nie łapią o co tak naprawdę poszło.
    >
    > PS Swoją drogą to zastanawia mnie jedna rzecz. Pani z artykułu zakupiła
    > bodajże zmywarkę albo pralkę (nie chce mi się sprawdzać) i wydaje mi się,
    > że był to raczej zakup jednorazowy. Dlaczego nie zrobiono tego na raty,
    > tylko wciśnięto jej kk? Tego pojąć nie mogę.

    Ja sądzę, że było jednak inaczej.
    Był sobie zakup na raty czegoś tam innego i wczesniej i przy okazji
    "wcisnięto" jej kartę kredytową, którą to pani użyła do kupienia zmywarki. I
    sądziła, że jak spłaci przed terminem to zrobi najlepiej jak może.
    Oczywiście regulaminu nie czytała bo po co, skoro poprzednie raty spłaciła i
    było dobrze.

    jak było to wie tylko ta pani i autor artykułu.