  • Data: 2007-04-29 10:11:45
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.04.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > "Ra" <...@s...pl> wrote in message

    > Ale to nie jest zmywarka na raty. To jest linia kredytowa bez zmywarki.
    > Jak weźmiesz zmywarkę na raty, to sprawa będzie jasna.
    > masz wpłacic kolejną rate przed wymaganym terminem.
    > W linii kredytowej masz wpłacić wymaganą wpłatę po otrzymaniu wyciągu, a nie
    > przed.
    > Ludzie, czy wyście nigdy nie korzystali z żadnych kart kredytowych?

    Człowieku. Jeśli spłacę moją kartę przed otrzymaniem wyciągu, to nikt mi
    nie naliczy żadych odsetek ani kary. To, co robi GE, to jest jakieś
    nieporozumienie. To przecież strzał w stopę. Jak to się rozejdzie, to nikt
    nie weźmie kredytu w tym banku. Co to za kredyt, żeby go trzeba było
    spłacać w *określony* dzień i nie wcześniej? W dodatku wielu prostych ludzi
    nadal płąci na poczcie, a ona nie gwarantuje że to dojdzie tego samego
    dnia. Pomijając ewentualne, ciągle się tam zdarzające, "opóźnienia na
    liniach", to jak ktoś przyjdzie za późno, to klapa, nie dojdzie elixirem
    tego dnia.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/