  • Data: 2007-04-29 12:20:46
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > "Ra" <...@s...pl> wrote in message
    >

    > Ale to nie jest zmywarka na raty. To jest linia kredytowa bez zmywarki.
    ale czytając chociażby komentarze pod arykułem nie wszyscy mają tego
    świadomośc, kupując w sklepie zmywarkę - jest o tym mowa w pierwszym
    zdaniu arytkułu - spodziewałbym się typowego kredytu ratalnego. Nie wiem
    jak wygląda przyznanie takiego kredytu bo nie brałem ale przypuszczam że
    jest to załatwiane od ręki i nie ma czasu na tłumaczenia. Ja bym
    przeczytał dokładnie umowę ale jeżeli to byli trochę starsi to mogli się
    "dac nabrac". IMHO rodzaj kredytu był nieodpowiedni do takiego zakupu.
    Co innego gdy dostajesz kartę i możesz aktywnie korzystac z limitu
    Zresztą w komentarzach też można znaleźc przykład jak ktos wział kredyt
    0% i okazało się że jest to de facto kredyt odnawialny

    PS mam i miałem ko w wielu bankach i zawsze był to kredyt bez minimalnej
    spłaty