  • Data: 2007-04-29 10:48:10
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie, czy wyście nigdy nie korzystali z żadnych kart kredytowych?

    Ja nie korzystałem i teraz uważnie czytam ta grupę i zapewniam Cię i
    czytających tą grupę
    pracowników bankowych, że NIE SKORZYSTAM z takich "udogodnień".
    A miałem zamiar......
    Mam ROR i linię kredytową i do tego kartę debetową i to mi wystarczy w
    świetle w/w przypadku.
    Każda wpłata na konto ROR zmniejsza mi zadłużenie a odsetki liczone są na
    koniec miesiąca
    od faktycznego zadłużenia. Zawsze rozmaite kredyty można było spłacać z
    wyprzedzeniem.
    I nie dziwię się ze klienci tak myślą w stosunku do nowych produktów jak np:
    KK.
    Zycie toczy się swoim torem, można zachorować, można wyjechać do córki,
    która mieszka w innym mieście.
    Można pojechać na kurację do sanatorium jak mój sąsiad wczoraj, można na
    działce zostać dłużej bo dach cieknie...
    i tysiące innych przypadków. A tym czasem bank oczekuje, że czekamy na
    rozliczenie przy skrzynce pocztowej
    i w ściśle określonym terminie wpłacimy kasę.A jak się spóźnimy czy też
    przewidując wyjazd,
    wpłacimy przed terminem - kara finansowa.
    W moim zakładzie pracy co rusz pojawiają się pracownicy bankowi oferujący
    rozmaite KK.
    Jednemu z nich zadałem pytanie: o możliwości wcześniejszej spłaty
    zadłużenia.
    Odpowiedział: Eeeeeeeeeeeee, Uuuuu, nooooo, alzalisz chyyyyyba... i podobne
    monosylaby:)
    Wtedy myślałem że nie do końca jest zorientowany, a po dzisiejszym poście
    podejrzewam, że takie działanie jest celowe.
    Oczywiście można w umowie różności umieścić i banki umieszczają licząc, że
    złapią
    na ten "haczyk" paru klientów i tym samym zwiększą swoje dochody.
    I oto chodzi........o kasę...
    Na mnie nie liczcie.

    pozdrowienia Piotr W.