    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GB, IB i ping pong - przerwy techniczne
    Date: Mon, 18 Aug 2014 16:15:56 +0200

    Użytkownik "jakson" <j...@e...org> napisał w wiadomości
    news:lskqr0$gno$1@node1.news.atman.pl...

    >[...] - Idea - przerwa na 2d 11h
    > "Uprzejmie informujemy, że w dniu 14.08.2014 od godziny 22:00 do godziny
    > 09:00 dnia 17.08.2014 z uwagi na prace konserwacyjne nastąpi przerwa w
    > dostępie do Bankowości Elektronicznej Idea Banku."
    >
    > - Open - przerwa na 3d 9h
    > "Informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez
    > Bank od godz. 22:00 14 sierpnia 2014 r. do godz. 07:00 18 sierpnia 2014
    > r.,
    > system Bankowości Internetowej, Mobilnej oraz usługa IKASA będą
    > niedostępne."

> [...]

    Informacja o przerwie była na pewno na stronie banku, nie pamiętam
    z jakim wyprzedzeniem ale była, zdaje się na stronie logowania.
    Panowie, walczycie o max 1,77zł/dzień... W ostateczności było
    założyć na 3 dni, też są chyba w ofercie.

    GO/Open teraz bedą miały wspólny dostęp więc "trwają prace"...
    W Getinie wyganiają użytkowników ze starego, niezłego interfejsu
    GB24 do nowego, takiego jak w GO/Open czyli dużo gorszego.
    Datę zamknięcia starego przesuwano kilkakrotnie,
    31.07 -> 18.08 -> 1.09 W czasie "przerwy" zamknąć się nie udało.
    W Idei na szczęście interfejs inny (ale spróbujcie np. usunąć
    z informacji z banku stare reklamy z przed roku...) ale jak widać
    są wspólne przerwy - niepokojące, grozi to ujednoliceniem...

    Arek