    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GB, IB i ping pong - przerwy techniczne
    Date: Fri, 15 Aug 2014 21:31:38 +0200

    jakson wrote:

> [...]

    [...]

    > - Getin - przerwa na 3d 9h + brak informacji
    > "Przepraszamy, serwis w trakcie aktualizacji." - tylko tyle jest na ich
    > stronie.
    >
    > Za to na facebooku jest informacja (choc powinna byc na stronie tego
    > dziadoskiego banku):
    > "Przypominamy, że od 14 sierpnia od godz. 22:00 do 18 sierpnia do godz.
    > 7:00. nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej, Telefonicznej
    > i Mobilnej z uwagi na planowane prace systemowe."

    Czy ktoś może korzysta z kart płatniczych Getin Bank? Ogólnie na infolinii
    otrzymałem jakąś mglistą informację, że wszelkie operacje na kartach są
    wykonywane w trybie offline - w związku z tymi pracami technicznymi.

    Ogólnie moja karta działa zbliżeniowo i nie było nigdy problemu z operacjami
    offline. A dzisiaj dostaje odmowy - zarówno na zbliżeniówki powyżej 50 PLN,
    jak również na operacjach niezbliżeniowych też na ponad 50 PLN. Terminale
    żądają PIN a później się pojawia komunikat, że nie ma możliwości realizacji
    operacji, ale to nie jest typowa odmowa na brak środków tylko coś innego.

    W banku na infolinii nie są w stanie podać środków dostępnych na karcie,
    nie są w stanie sprawdzić operacji na karcie - mówią że karty chodzą dzisiaj
    w offline.

    A jeżeli całość przez ponad 3 doby chodzi w offline, to ja dziękuję. To jak
    ludzie narobią operacji ponad środki, to się Getin w poniedziałek obudzi z
    ujemnymi depozytami. Ciekawie by było jakby się tak rzeczywiście stało.

    --
    Wysłane z pola.