  • 11. Data: 2005-04-30 09:39:24
    Temat: Re: Funkcja depozytowa bankomatu
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Sorki, omsklo mi sie...:-)

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d4vife$e17$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kovolski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ta praca jest tak bardzo naukowa, ze zupelnie oderwana od
    > rzeczywistosci...;-)

    Co za bzdura!
    Przeciez to byloby tylko utrudnienie dla klienta.
    Koperta jest TYPOWA i nie wypelniona.

    Do Pawla:
    Jesli masz na mysli PKO BP to procedura wyglada tak:

    0. Wchodzisz na strone www.pkobp.pl i odnajdujesz instrukcje obslugi
    bankomatu depozytowego.

    1. Idziesz do bankomatu, wkladasz karte, podajesz pin i wybierasz pobranie
    koperty. Koperte mozesz sobie zabrac do domu, mozesz wziac kilka na zapas
    itp.

    2. Wkladasz banknoty do koperty (max ilosc zgodnie z instrukcja), piszesz co
    trzeba na kopercie (a trzeba roznie zaleznie od tego czy to wplata na wlasny
    rachunek, czy na obcy, czy tez zadna forsa tylko druk przelewu z twojego
    konta na inne) - INSTRUKCJA! Zaklejasz

    3. Idziesz do bankomatu - karta, PIN, zlozenie depozytu - wkladasz koperte
    (odpowiednia strona do gory - INSTRUKCJA, choc to malo istotne ktora strona)

    Pooooszlo...

    > zaledwie

    Zainteresowanie jest niewielkie to fakt.
    Banki tego zupelnie nie reklamuja - to blad, zwlaszcza w przypadku takiego
    PKO BP gdzie wieczne kolejki moglyby sie nieco skrocic, a forsa na zakup
    maszyn juz wydana...
    Ale badania z 2002r maja znikoma wartosc bo ile wtedy bylo bankomatow
    depozytowych? A poza tym - czy zbadano 3 tys. posiadaczy kart, ktore
    UMOZLIWIALY skorzytanie z tej funkcji? Przypuszczam, ze watpie...

    Przede wszystkim wymaga to:
    - zmiany procedury gdzie kwota zdeponowana musi byc zatwiedzona przez OSOBE
    z banku
    - wywalenia bankomatow stosujacych koperty depozytowe
    - wywalenia wplatomatow mBanku, ktore tylko pobieraja forse

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2005-04-30 09:47:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > 0. Wchodzisz na strone www.pkobp.pl i odnajdujesz instrukcje obslugi
    > bankomatu depozytowego.

    Bardzo proszę o znalezienie za mnie. Tylko nie tam w żadnym biurze
    prasowym, czy w "prasa o nas". :-)

    Chciałbym znaleźć normalną stronę informacyjną na temat funkcji
    depozytowej w PKO BP... Ale jakoś nie potrafię...

> [...]
    > - wywalenia bankomatow stosujacych koperty depozytowe
    > - wywalenia wplatomatow mBanku, ktore tylko pobieraja forse

    A ja bym na początek zmienił troszkę procedury. Depozyty pozostawione w
    niewypełnionej kopercie powinny być wpłacane na rachunek posiadacza
    karty, w celu uniezależnienia dokonania depozytu od posiadania
    długopisu. Tzn. wracam z knajpy, zostało mi ileśtam banknotów. Mam
    CHOLERNĄ alergię na gotówkę w portfelu. Zahaczam o bankomat, koperta,
    wkładam pieniądze, oddaję kopertę i amen. Minuta. A nie - jak teraz -
    zabieram się do wypisywania wypracowania na temat depozytu. Kto, gdzie i
    po co. Koniecznie przepisując także 26-cyfrowy numer rachunku. Może
    jeszcze zaświadczenie od teściowej mam tam włożyć? ;-)

  • 13. Data: 2005-04-30 09:49:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    > - wywalenia bankomatow stosujacych koperty depozytowe
    > - wywalenia wplatomatow mBanku, ktore tylko pobieraja forse

    A, i jeszcze jedno. O ile w przypadku wpłatomatów w stylu mBanku, czy
    Eurobanku wpłata bilonu jest niemożliwa z powodów oczywistych, o tyle
    zastanawia mnie, czy TECHNICZNIE byłoby wykonalne to, aby w kopertach
    depozytowych (jak w PKO BP) wpłacać bilon. Bilonu też nie cierpię. ;-)

  • 14. Data: 2005-04-30 09:53:58
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Chodzi mi o bankomaty PKO SA, dysponuję kartą Maestro. Dziekuję za wszystkie
    odpowiedzi :) Dziś pójdę do bankomatu, żeby wpłacić (na początek 10zł, jakby
    coś nie poszło) :P Pozdrawiam! :)

  • 15. Data: 2005-04-30 10:33:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d4vk7d$rdv$1@news.elsat.net.pl...

    > Bardzo proszę o znalezienie za mnie. Tylko nie tam w żadnym biurze
    > prasowym, czy w "prasa o nas". :-)

    Nie chce mi sie...
    Moze dlatego, ze juz to kiedys dla ciebie robilem;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2005-04-30 10:33:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie chce mi sie...
    > Moze dlatego, ze juz to kiedys dla ciebie robilem;-)

    No i właśnie znalazłeś mi jakieś prasa o nas, czy cuś w tym stylu. ;-P

  • 17. Data: 2005-04-30 10:56:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d4vmub$rv1$1@news.elsat.net.pl...

    > No i właśnie znalazłeś mi jakieś prasa o nas, czy cuś w tym stylu. ;-P

    Czy tam byly falszywe informacje?

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2005-04-30 11:18:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Czy tam byly falszywe informacje?

    Ja czułbym się zdecydowanie lepiej mając stronę informacyjną na temat
    danej usługi, przygotowaną przez bank, z dokładym opisem, a nie tam
    jakiś wycinek prasowy, czy informację prasową.

    Od kiedy ja to PR - nie wierze PRowcom.
    Od kiedy ja to prasa - nie wierzę prasie.
    ;-))))

  • 19. Data: 2005-04-30 11:52:41
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-30 13:18, Wojciech Nawara wrote:

    > Ja czułbym się zdecydowanie lepiej mając stronę informacyjną na temat
    > danej usługi, przygotowaną przez bank, z dokładym opisem, a nie tam
    > jakiś wycinek prasowy, czy informację prasową.

    W inteligo tyle jest informacji o depozycie
    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-wplaty
    .htm a już myślałem
    że nie będę stał w kolejkach.

    --
    Peet

  • 20. Data: 2005-04-30 11:54:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > W inteligo tyle jest informacji o depozycie
    > http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-wplaty
    .htm a już myślałem
    > że nie będę stał w kolejkach.

    Niestety. Też mnie to denerwuje. Co idiotyczne, bo mając kartę PKO BP
    wpłacisz spokojnie na inteligo, więc tutaj chodzi tylko o udostępnienie
    tej funkcji kartom inteligo.