  • 1. Data: 2011-02-04 22:14:23
    Temat: Fundusze inwestycyjne w ramach pakietu SKANDIA - czy warto?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Fundusze inwestycyjne w ramach pakietu SKANDIA - czy warto w to wchodzic
    na 15 lat comiesieczna wplata np. po 1000 PLN?

  • 2. Data: 2011-02-04 22:26:15
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    fReLuZ wrote:
    > Fundusze inwestycyjne w ramach pakietu SKANDIA - czy warto w to wchodzic
    > na 15 lat comiesieczna wplata np. po 1000 PLN?

    a ile gwaratnuja wzrostu?

  • 3. Data: 2011-02-04 23:50:54
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-02-04 23:26, mk pisze:

    > a ile gwaratnuja wzrostu?
    >
    > Pozdrawiam
    Jak to fundusze i gielda...mozesz zyskac mozesz stracic... generalnie
    chodzi o jakis program, ze na SKANDIA wplaca sie z rachunku firmowego i
    mozna to wrzucic w Koszty Uzyskanie Przychodu - a pozniej wyplacaja z
    tej SKANDII juz na rachunek prywatny... no i wten sposob jest sie 19% do
    przodu na dzien dobry...

  • 4. Data: 2011-02-05 01:09:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-04, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:

    [...]

    > Jak to fundusze i gielda...mozesz zyskac mozesz stracic... generalnie
    > chodzi o jakis program, ze na SKANDIA wplaca sie z rachunku firmowego i
    > mozna to wrzucic w Koszty Uzyskanie Przychodu

    Nie można. To znaczy można, ale pierwsza lepsza kontrola to wywali,
    bo niby na jakiej podstawie to ma być zaliczone w kup?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2011-02-05 07:09:45
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-02-05 00:50, fReLuZ pisze:
    wplaca sie z rachunku firmowego i
    > mozna to wrzucic w Koszty Uzyskanie Przychodu - a pozniej wyplacaja z
    > tej SKANDII juz na rachunek prywatny... no i wten sposob jest sie 19% do
    > przodu na dzien dobry...

    Open miał kiedyś taką ofertę.
    Zakładałeś rachunek firmowy w noble i płaciłeś z niego min 200 PLN.
    Bank za to płacił Ci ubezpieczenie.
    Nie pamiętam jak się to nazywało ale zapytaj jakiegoś doradcy

  • 6. Data: 2011-02-05 09:00:22
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-02-05 08:09, AW pisze:
> [...]
    > Bank za to płacił Ci ubezpieczenie.
    > Nie pamiętam jak się to nazywało ale zapytaj jakiegoś doradcy

    No wlasnie dokladnie o to chodzi... no i pytanie o sens tego? Bank
    pobiera miesiecznie 209 PLN miesiecznie tytulem prowadzenia raachunku z
    dzialalnosci i daje ubezpieczenie SKANDIA (no i 200 miesiecznie
    inwestowac mozna w fundusze).

    No i tak przez 15 lat...

    no i po 15 latach mozna wyplacic to co sie uzbieralo i zarobilo na
    funduszach na rachunek prywatny i nie podlega to opodatkowaniu bo niby
    to ubezpieczenie....

  • 7. Data: 2011-02-07 09:35:08
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana fReLuZ <f...@i...com.pl> napisała:

    >Fundusze inwestycyjne w ramach pakietu SKANDIA - czy warto w to wchodzic
    >na 15 lat comiesieczna wplata np. po 1000 PLN?

    Miałem Multiportfel R (jeden z pierwszych produktów) Skandii i się z niego
    w którymś momencie wycofałem. Ich opłaty były na tyle duże, że "zjadały"
    cały potencjalny zysk z tego, że będzie bez podatku. Wyszło mi, że
    bardziej się opłaca SFI w mBanku.
    Nie wiem jakie teraz mają opłaty ale radzę Ci przeliczyć na spokojnie
    opłacalność tej inwestycji.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")