  • 1. Data: 2007-12-20 06:15:13
    Temat: Fundusze inwestycyjne
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Chciałbym się douczyć w kwestii inwestowania w fundusze
    inwestycyjne, strategie inwestowania, analizowanie kiedy
    kupić/sprzedać itp. podstawy, których nie mam. Poczytałem na
    razie to co w mBanku, bo to przez ich SFI będę działał. Czy może
    ktoś polecić jakąś sensowną stronę www, gdzie można się czegoś
    dowiedzieć w tej materii, ale prosto, jak dla laika? Ewentualnie
    jakąś prostą książkę.

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 2. Data: 2007-12-20 07:13:37
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    ab pisze:
> [...]
    > ktoś polecić jakąś sensowną stronę www, gdzie można się czegoś
    > dowiedzieć w tej materii, ale prosto, jak dla laika? Ewentualnie

    Rogalski - Otwarte Fundusze Inwestycyjne

  • 3. Data: 2007-12-20 07:20:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Masz tutaj
    http://onepress.pl/ksiazki/ofundi.htm

    Ale cena z kosmosu poszukaj na allegro

  • 4. Data: 2007-12-20 14:23:30
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > ktoś polecić jakąś sensowną stronę www, gdzie można się czegoś
    > dowiedzieć w tej materii, ale prosto, jak dla laika? Ewentualnie

    Ebook:
    http://zlotemysli.pl/?c=4main&idEbook=443

    i książka:
    http://onepress.pl/view/2257k/ofundi.htm

    --
    Patryk W.

  • 5. Data: 2007-12-20 14:29:04
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Ebook:
    > http://zlotemysli.pl/netwaluta.php?c=4main&idEbook=4
    43
    > i książka:
    > http://onepress.pl/view/2257k/ofundi.htm
    >
    > --
    > Patryk W

    Jeszcze ten ebook, od niego zaczynałem (o różnych formach inwestowania, w
    tym o funduszach inwestycyjnych):
    http://zlotemysli.pl/netwaluta.php?c=4main&idEbook=2
    62

    --