  • 1. Data: 2007-07-18 05:56:50
    Temat: Fundusze Inwestycyjne - spersonalizowany dostep do danych
    Od: "Stachu S." <s...@o...pl>

    Witam!
    Przykład strony z notowaniami funduszy:
    http://fundi.pl/index.php?action=notowania
    Czy istnieje podobna strona/serwis, gdzie jednak można by mieć swoje
    konto/profil, i widzieć po zalogowaniu tylko interesujące mnie, wybrane
    fundusze i ich notowania?
    Stachu S.

  • 2. Data: 2007-07-18 07:54:01
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Stachu S. napisał(a):
> [...]
    > Czy istnieje podobna strona/serwis, gdzie jednak można by mieć swoje
    > konto/profil, i widzieć po zalogowaniu tylko interesujące mnie, wybrane

    Przeciez masz personalizacje na tej stronie po prawej stronie mozesz
    sobie dostosowac do wlasnych upodoban. Na money.pl mozesz sob ie
    stworzyc nawet rzeczywisty portfel.

  • 3. Data: 2007-07-18 11:33:12
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    http://fundusze.wp.pl ->Portfel

  • 4. Data: 2007-07-22 14:08:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    18 Jul 2007 07:56:50 +0200, w <7...@n...onet.pl>,
    "Stachu S." <s...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Czy istnieje podobna strona/serwis, gdzie jednak można by mieć swoje
    > konto/profil, i widzieć po zalogowaniu tylko interesujące mnie, wybrane

    bankier
    money
    wp.pl

    ale żaden nie jest bardzo dobry.

  • 5. Data: 2007-07-22 18:38:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > bankier
    > money
    > wp.pl
    >
    > ale =BFaden nie jest bardzo dobry.

    Ale przydaloby sie, zeby np. podglad o funkcjonalnosci bankiera, plus jego
    wachtliste, skopiowano w takim mbanku.