    From: "michał" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze Inwestycyjne - kilka pytan...
    Date: Mon, 23 Feb 2004 10:50:17 +0100

    > pozniesc...
    >
    > Mylisz sie.
    > Np. takie zdanie:
    > "3. Stawka opłaty manipulacyjnej ustalana jest przez Towarzystwo i nie
    może
    > przekroczyć 5,5% środków wpłacanych przez Uczestnika Funduszu na nabycie
    > Jednostek
    > Uczestnictwa."
    >
    > To nie zanczy, ze placisz 5,5 %, ale ze maksymalnie na tyle towarzystwo
    > moze taka oplate ustalic. Obecnie dla nabywajacych w mB/Multi jest ona
    > ustalona na 0%.

    No dobra ;-)) Faktycznie tak pisza, brak umiejetnosci czytania ze
    zrozumieniem sie u mnie objawil ;-))

    A w takim razie, to na czym fundusze zarabiaja? Skoro w Inteligo trzeba
    placic jakas prowizje to moge zrozumiec ze ta prowizje zabiera fundusz (w
    przypadku Inteligo sa to fundusze POKO bodajze), to w takim razie kto ma
    zysk na tym, ze na stronach mBanku wszystkie operacje na fuduszach sa za
    free?

    pzdr,
    michal