  • 1. Data: 2008-09-29 22:37:37
    Temat: Fundusz gwarancyjny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Jak wiadomo kwota gwarantowana przez fundusz gwarancyjny to 22.500 euro.
    Czy to dotyczy kazdego konta w danym banku czy moze wszystkich kont w danym
    banku zalozonych na pojedyncza osobe?
    Czyznaczenie ma posiadanie np. konta osobistego i gospodarczego?

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 2. Data: 2008-09-30 06:52:21
    Temat: Re: Fundusz gwarancyjny
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    wiadomosci news:30092008.67884949@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Jak wiadomo kwota gwarantowana przez fundusz gwarancyjny to 22.500 euro.
    > Czy to dotyczy kazdego konta w danym banku czy moze wszystkich kont w

    Wszystkich kont razem.
    No i trzeba uwazac, bo sa u nas banki, które maja oddzialy u nas, ale
    gwarancje w kraju macierzystym, no i sa produkty sprzedawane przez banki,
    które nie sa objete gwarancjami.

  • 3. Data: 2008-09-30 06:55:57
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    > wiadomosci news:30092008.67884949@budzik61.poznan.pl...

    No i trzeba pamiętać, że tylko pierwszy tysiąc euro jest gwarantowany w 100%,
    do EUR 22,5k już tylko 90%.

    Pozdr,

  • 4. Data: 2008-09-30 07:07:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@n...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wszystkich kont razem.
    > No i trzeba uwazac, bo sa u nas banki, które maja oddzialy u nas, ale
    > gwarancje w kraju macierzystym, no i sa produkty sprzedawane przez
    > banki, które nie sa objete gwarancjami.

    a jezeli bede miał konto w mbanku i w multi to dla kazdego liczy sie
    osobno?

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 5. Data: 2008-09-30 07:09:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 07:07:36 +0000, Budzik napisał(a):

    > a jezeli bede miał konto w mbanku i w multi to dla kazdego liczy sie
    > osobno?

    Nie. Razem. To jeden bank.

  • 6. Data: 2008-09-30 13:07:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i trzeba pamiętać, że tylko pierwszy tysiąc euro jest gwarantowany
    > w 100%, do EUR 22,5k już tylko 90%.

    tak, pamietam.
    No ale trudno zdywersyfikowac banki odkładajac w kazdym po 1000 euro...
    To gdzie wrzucic naddatkowe 20.000 euro na jakis rozsadny procent załadajac
    ze raczej przez najblizszy rok a moze i dwa nie bede tych pieniedzy
    potrzebował?

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

  • 7. Data: 2008-10-06 20:35:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. Razem. To jeden bank.

    A czy sytuacja w ktorej konto ma zona z mezem (osobne) i nie maja
    rozdzielnosci majatkowej wplywa jakos na wysokosc gwarantowanej kwoty?

    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

  • 8. Data: 2008-10-08 19:54:24
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    Budzik pisze:
> [...]
    >
    > A czy sytuacja w ktorej konto ma zona z mezem (osobne) i nie maja
    > rozdzielnosci majatkowej wplywa jakos na wysokosc gwarantowanej kwoty?

    http://www.bfg.pl/u235/navi/27910#10

    Ale pamietaj, ze i BFG moze sie wywrocic. Owszem, zapisza, ze maja dlug
    wobec Ciebie, ale oddadza gdy beda miec i jeszcze istniec.

    Po 1 stycznia kwota gwarantowana moze byc podniesiona do 50tys euro.

    AF