  • Data: 2003-08-13 15:59:06
    Temat: Re: Fortis - opłata za zastrzeżenie karty
    Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bhbgcg$nmq$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej,
    > Dzis z e-pakietu Fortis zabrał mi 9 zł. (3 mieś. do końca ważności ×3 zł.)
    za
    > zastrzeżenie karty VE. Z tego co pamiętam jest już wyrok sądu
    antymonopowego,
    > który zabronił pobierać taka opłatę śp. BIG BG. To było w czerwcu br. Czy
    > ktoś wie, czy wyrok ten się już uprawomocnił?

    napisz reklamacje do UOKiK http://www.uokik.gov.pl/ najlepiej do wiadomosci
    twojego banku
    z tego, co wiem, bank nie ma prawa pobierac oplaty za zastrzezenie karty. ja
    bedziesz mial odpowiedz z UOKiK, to wyslij mi ja na priva, oki?

    a wogole, UOKiK mi kiedys b. szybko zareagowalo, jakos 1-2 tygodnie i juz
    mialam odpowiedz.