  • Data: 2004-07-30 21:45:47
    Temat: Re: Fałszywy banknot w bankomacie - kolejny przypadek
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Jul 2004 15:56:15 +0200, blad napisał(a):

    > trzeba placic przelewem lub zleceniem stałym - problem znika :-)

    Moja matka to ma na ten przyklad same przejscia z taka forma platnosci.
    Rachunek do TPSA placony pare miesiecy temu jako zlecenie stale nie dotarl.
    Bank twierdzil ze zaplacil, TPSA ze nie. Po wnikliwej analizie okazalo sie,
    ze pieniadze sciagniete z konta poszly na zaplacenie rachunku innej osoby.
    Po jeszcze wnikliwszej analizie okazalo sie, ze osoba ta jest... jedna z
    pracownic tegoz banku (konkretnie tego oddzialu).

    W tym miesiacu byl wal z platnoscia za energie. Poszlo na konto zakladu w
    innym miescie. Na szczescie ci z tamtejszej ksiegowosci zadzwonili do banku
    i spytali co to za oplata. Zaklad Energetyczny sam sie dogadal z bankiem
    oddal kase, a ta poszla we wlasciwe miejsce. Co ciekawe jeden z pracownikow
    banku zadzwonil i opowiedzial, ze byl taki problem i juz zostal rozwiazany.
    :)

    Ot, takie historie z zycia wziete.

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki