  • 1. Data: 2002-07-20 07:22:09
    Temat: FGŚP będzie mógł się zadłużać...
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    http://www.pb.pl/printArt.asp?id=168241

    Kto będzie spłacał kredyt? Jak to kto? Jak zwykle. Podatnicy!
    --
    pjo

  • 2. Data: 2002-07-20 07:32:58
    Temat: Re: FGŚP będzie mógł się zadłużać...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Mnie sie zdaje, czy pio powrocil?

  • 3. Data: 2002-07-20 07:38:05
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    minik wrote:
    > Mnie sie zdaje, czy pio powrocil?

    W rzeczy samej, mój rogi Watsonie.
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-20 09:15:23
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" napisał w wiadomości ...

    > Kto będzie spłacał kredyt? Jak to kto? Jak zwykle. Podatnicy!
    > --

    UPR jakiś, cy cóś??

    JO

    PS Witam. Mam nadzieję na dłużej.

  • 5. Data: 2002-07-20 09:26:21
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    jo44 wrote:
    > PS Witam. Mam nadzieję na dłużej.

    Ja też mam nadzieję. Ale raczej będę się pojawiał tylko wieczorami i w
    weekendy.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-20 17:29:38
    Od: "Lidka" <m...@i...pl>

    > Ale raczej będę się pojawiał tylko wieczorami i w
    > weekendy.

    To i tak jest wystarczajaco dobry argument, bym znowu zaczela
    regularniej czytac grupe :))

    L.

  • 7. Data: 2002-07-20 17:38:11
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Lidka wrote:
    > To i tak jest wystarczajaco dobry argument, bym znowu zaczela
    > regularniej czytac grupe :))

    Ojej... Aż się zaczerwieniłem... :-)
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-20 17:41:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ojej... Aż się zaczerwieniłem... :-)

    Tylko nam nie eksploduj tutaj... =)

  • 9. Data: 2002-07-20 20:41:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Lidka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To i tak jest wystarczajaco dobry argument, bym znowu zaczela
    > regularniej czytac grupe :))

    Czyli brakuje jeszcze Mariusza J, SebMala i SLuczaka ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2002-07-20 21:53:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli brakuje jeszcze Mariusza J, SebMala i SLuczaka ;).

    Ten ostatni to zajety, niestety :(