  • Data: 2003-12-14 22:15:38
    Temat: Re: Euronet darmowy dla klientów ING Banku Śląskiego
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E...no co ty. Mają bardzo ciekawą kartę prepaidową. Idealnie sprawdziła się
    > w Turcji.
    > Konta w ING BŚ też bym nie założył ale ta karta to wg mnie świetna rzecz.

    No Co wy :-))) Konto studenckie za 2 zeta jest bardzo fajne, tym bardziej
    ze w okolicy domu mam tylko INGBSK i PKO BP gdzie tak zawsze cuchnie,
    ze nie moge wytrzymac (nawet wyplacanie z bankomatu jest straszne!!).

    Ciekaw jestem tylko, czy do 26 r.z. pozwola mi trzymac to konto czy
    skapna sie jakos, ze skonczylem studia (w koncu maja ksero legitymacji)?

    Bo za 6/mc to juz odpadaja na calej linii :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl