  • 1. Data: 2002-09-11 16:18:12
    Temat: Eurokonto 1 %
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    http://www.reuters.pl/news/archiwum.jsp?id=379815&d=
    1

    Po uwzględnieniu podatku do pokrycia 6 zł opłaty za Eurokonto trzeba teraz
    trzymać ok.8 kawałków do pokrycia opłat, heh:)
    Pozdr
    Zbyszek

  • 2. Data: 2002-09-11 16:20:52
    Temat: Re: Eurokonto 1 %
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Po uwzględnieniu podatku do pokrycia 6 zł opłaty za Eurokonto trzeba teraz
    > trzymać ok.8 kawałków do pokrycia opłat, heh:)

    A jak pojawią się stopy ujemne procentowe? To ile wtedy trzeba trzymać kawałków
    do pokrycia opłat? Bo jak tak dalej pójdzie to za rok będzie gdzieś -1%.

  • 3. Data: 2002-09-11 19:07:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał

    > Po uwzględnieniu podatku do pokrycia 6 zł opłaty za Eurokonto trzeba teraz
    > trzymać ok.8 kawałków do pokrycia opłat, heh:)
    > Pozdr
    > Zbyszek

    ROTFL - ten 'bank' mnie rozwala :-)))) Oprocentowanie ROR 1% (1,5% tp24), a
    kredytu w ROR 19,75% -w tym momencie jest "LIDEREM" nawet przebijaja citka
    (1,6% citikonto, a linia 19,99%) !!!!!

    pzd

  • 4. Data: 2002-09-11 21:31:27
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Po uwzględnieniu podatku do pokrycia 6 zł opłaty za Eurokonto trzeba teraz
    > trzymać ok.8 kawałków do pokrycia opłat, heh:)

    Dokładnie 9 114 zł. Jeśli będzie 9 113,99 będziesz stratny. Dla porównania w
    mBanku było by 38,07 zł (42,01 na eMax). Pekao ma w sumie sporo bankomatów,
    a tak poza tym to chyba jest pod każdym względem najgorszy.
    A najkorzystniej chyba trzymać pieniądze w mBanku + PKO BP dla bankomatów.

  • 5. Data: 2002-09-12 16:40:36
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Sep 2002 23:31:27 +0200,
    osoba podpisana: A.S. <s...@k...pl>
    napisała:
    [...]
    > A najkorzystniej chyba trzymać pieniądze w mBanku + PKO BP dla bankomatów.
    Jak dobrze wiedzieć, ze nie jestem sam ;-)
    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with